Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:36:00 GMT

قطبی، مبعلی و رفقا برابر رسانه ای ها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۵۶۱

قطبی، مبعلی و رفقا برابر رسانه ای ها

تیم‌های فوتبال رسانه ورزش خوزستان و کادرفنی فولاد خوزستان در دیداری دوستانه و خیرخواهانه به نفع سیل‌زدگان خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ورزش سه،  عصر امروز تیم‌های فوتبال کادرفنی فولاد خوزستان و رسانه ورزش خوزستان در دیداری تدارکاتی و با هدف جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی از ساعت 19 امروز در استادیوم شماره یک فولاد خوزستان(منازل 200 دستگاه صنایع فولاد) آغاز می‌شود و مقرر شده اعضای 2 تیم در این دیدار کمک‌هایی را جهت اهدا به سیل‌زدگان خوزستان جمع‌آوری کنند.

 

در ترکیب تیم کادرفنی تیم‌های باشگاه فولاد نام‌هایی چون افشین قطبی، ایمان مبعلی، حبیب‌الله رضایی، ایمان برون، ابراهیم میرزاپور، بهمن فریس، علی اسکندری، مارکو آنتونیو، علی بداوی و میثم سلیمانی دیده می‌شود؛ حیدر شریفی و محمود جادری سرمربی و امین رضاییان سرپرست این تیم است.

 

اعضای تیم رسانه ورزش خوزستان را نیز سهیل احیایی و رضا دبیری(ورزش سه) محمدامین ناصرین، سیدعلیرضا شریفی، جمال زبیدی(خبرگزاری فارس)، شایان حاجی نجف(ایسنا)، مسعود نریموسا، روزبه احمدی، محسن قبایی، سعید ویسی شیخ رباط و افشین گودرزی(صداوسیما)، پارسا شاکری(ایرنا)، امیر سعادت(رهیاب)، محمد مقدم و رحیم بهادری(تسنیم)، مهزیار نیکخواه(آمال)، محمد حریصی(خبرگزاری دفاع مقدس)، حسن سواری(مهر)، رضا صفات، علی سیاحی و جمال فتاحی تشکیل می‌دهند. همچنین فرهاد عجمیان سرمربی، داریوش یزدی مدیرفنی، امیر پیاهو مربی بدنساز و کریم عزیزنژاد سرپرست این تیم هستند و پریسا زنگنه منش(دبیر ورزشی ایسنا خوزستان) مدیر رسانه‌ای این تیم است.

 

گفتنی است پیشکسوتان و بزرگان رسانه‌های ورزشی خوزستان نیز در این دیدار تیم رسانه ورزش خوزستان را همراهی می‌کنند.

افشین قطبی ایمان مبعلی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین قطبی ایمان مبعلی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد