Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول- ايرنا- معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فداکاري هاي رزمندگان و شهداي مدافع حرم گفت: حلقه اتحاد، فداکاري و محبت مسلمانان جهان به واسطه خون شهداي مدافع حرم شکل گرفته و هر روز در حال تحکيم است.

به گزارش ايرنا محمدرضا نقدي روز دوشنبه در آئين تشييع و خاکسپاري پيکر مطهر شهيد علي سعد هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول در شهر امام(ره) افزود: امروز به برکت شهداي مدافع حرم، فرهنگ ايثار، شهادت، فداکاري و محبت در حال جهاني شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به فداکاري مسلمانان جهان در حادثه سيلاب ايران گفت: اکنون جوانان لبناني، عراقي، پاکستاني و هندي با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان اين استان بيل به دست در حال خدمت رساني به سيل زدگان هستند.
وي افزود: حدود 15 استان کشور گرفتار سيل شدند و نيروهاي ما از دورترين مکان ها خود را در تعطيلات عيد به شهرهاي سيل زده رساندند و براي هموطنان فداکاري کردند که اين درس ايثار و فداکاري را از محضر شهدا گرفتند.
معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تسليت به خانواده شهيد سعد گفت: امروز با اين شهيد پاسدار و خانواده شهيدپرور سعد هم پيمان مي شويم تا قدم جاي پاي شهيد بگذاريم و از آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي دفاع کنيم.
سردار نقدي بيان کرد: شهيد سعد سال ها با ترک فرزند چندماهه خود هزاران کيلومتر دورتر از وطن، جهاد و فداکاري کرده است و ما نيز بايد راه او را ادامه دهيم.
به گزارش ايرنا پيکر شهيد علي سعد هشتمين شهيد مدافع حرم شهرستان دزفول روز دوشنبه روي دستان عاشقان اهل بيت(ع) تشييع و در گلزار اسحاق ابراهيم(ع) به خاک سپرده شد.
پيکر اين شهيد گرانقدر که دي ماه 1394 از طريق سپاه قدس به مناطق عملياتي سوريه اعزام شد و در تاريخ پنجم بهمن ماه همان سال در خان طومان به شهادت رسيد اخيرا شناسايي و به وطن بازگشت.
به گزارش ايرنا آئين وداع با پيکر شهيد علي سعد ديشب(يکشنبه) در حسينيه ثارالله دزفول برگزار شد که با نوحه خواني و مرثيه سرايي همراه بود.
شهيد علي سعد پنجمين شهيد خانواده سعد و هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول است؛ استاندار خوزستان و مسئولان محلي در تشييع و خاکسپاري پيکر اين شهيد حضور داشتند.
عبدالحسين سعادت خواه، عارف کايد خورده، سيد مجتبي ابوالقاسمي، امير علي هيودي، علي حاجيوند قياسي، محمد زلقي و عادل سعد ديگر شهداي مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.
7278/3022//6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امیر سرتیپ «سلیمان کامیابی» جانشین معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با حضور در منزل شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» از تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، خبر شناسایی هویت‌ این شهید والامقام را به خانواده‌اش اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد

شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» سال ۱۳۲۷ در روستای «چشمه پهن» بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی از طرف سپاه ایلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و هشتم مرداد سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران، در عملیات «والفجر سه» بر اثر اصابت ترکش مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر استان ایلام پیوست، تا این‌که این‌روزها پس از ۴۱ سال گمنامی، سرانجام پیکرش تفحص و هویت وی از طریق آزمایش دی.ان.ای شناسایی شد.

همچنین پیکر مطهر شهید «جهانگیر بیات» از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس نیز پس از ۴۲ سال کشف و شناسایی شد.

جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

مسئولین استان البرز با حضور در منزل این شهید، خبر تفحص و شناسایی پیکر شهید بیات را به بازماندگانش اعلام کردند. برنامه‌های تشییع و خاکسپاری نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229032 برچسب‌ها دفاع مقدس

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس