Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:27:28 GMT

اطلاعیه آث میلان درباره شادی جنجالی بازی با لاتزیو

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۷۷۸

اطلاعیه آث میلان درباره شادی جنجالی بازی با لاتزیو

بعد از جنجالی شدن شادی بعد از بازی باکایوکو و فرانک کسی، دو ستاره آث میلان با پیراهن آچربی بازیکن لاتزیو در پایان بازی دو تیم، باشگاه آث میلان به صورت رسمی از این بابت عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 1-0 آث میلان بر لاتزیو در سری آ در بازی حساسی که کسب سه امتیاز آن در تلاش میلان برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نقش بسیار مهمی داشت، شادی دو ستاره میلان، باکایوکو و فرانک کسی در پایان بازی، با به دست گرفتن پیراهن فرانچسکو آچربی ستاره لاتزیو و نشان دادن آن به هواداران میلان، بسیار خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دو ستاره میلان چند ساعت بعد از آچربی عذرخواهی کردند و پذیرفتند که شادی‌شان با آن شیوه اشتباه بوده است. گنارو گتوزو سرمربی میلان هم دیروز به خاطر این حرکت بازیکنانش عذرخواهی کرد.

 

حالا در نهایت باشگاه آث میلان هم با انتشار یک اطلاعیه به صورت رسمی به خاطر این شادی بعد از بازی دو بازیکن خود عذرخواهی کرده و امیدوار است این اطلاعیه مهر پایانی باشد بر جنجال‌هایی که به خاطر حرکت باکایوکو و فرانک کسی ایجاد شده است.

 

 

در بیانیه باشگاه میلان چنین آمده:" بازیکنان ما بعد از بازی پیروزی مهم تیم را جشن گرفته بودند و قصدی برای مسخره کردن حریف یا نیات غیرورزشی در کار نبوده. واکشن بازیکنان ما در واقع واکنشی دوستانه و بدون نیت سوء به توییت‌هایی بوده که در روزهای قبل از مسابقه بین آنها و آچربی رد و بدل شده بود".

 

در ادامه بیانیه چنین آمده:" باشگاه میلان بر ارزش‌هایی مثل احترام ( در داخل و بیرون از زمین چمن)، برابری و همبستگی استوار شده و باکایوکو و فرانک کسی هرگز از این ارزش‌ها تخطی نمی‌کنند".

 

لاتزیو آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی