Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:19:45 GMT

فوتبال جهان| پیشتازی بایرن مونیخ در کورس جذب په‌په

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۹۶۵

فوتبال جهان| پیشتازی بایرن مونیخ در کورس جذب په‌په

فوتبال جهان - باشگاه بایرن مونیخ نسبت به رقبای خود وضعیت بهتری برای جذب نیکلاس په‌په دارد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های آلمانی، باشگاه بایرن مونیخ وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبای خود برای به خدمت گرفتن نیکلاس په‌په دارد، مهاجمی که با عملکرد خوبش در تیم فوتبال لیل نظر باشگاه‌های بزرگی همچون منچستریونایتد، آرسنال، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس همین گزارش‌ها، نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ اخیراً در فرانسه با مدیر برنامه‌های این مهاجم فرانسوی نشستی داشته‌اند و احتمال پیوستن ستاره لیل به جمع باواریایی‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند. بایرن مشکلی برای پرداخت دستمزد درخواستی په‌په‌ ندارد اما به نظر کار دشواری برای کسب موافقیت مدیران باشگاه لیل دارد، این در حالی است که قیمت او 80 میلیون یورو تخمین زده شده است.

نویر 2 هفته خانه‌نشین شد

په‌په 23 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2022 با لیل قرارداد دارد، این فصل در 33 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 19 گل نیز به ثمر رسانده است. او در جریان برتری 5 بر یک شب گذشته (یکشنبه) لیل مقابل پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های لوشامپیونه، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوشامپیونا پاری سن ژرمن تیم فوتبال لیل بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونا پاری سن ژرمن تیم فوتبال لیل بایرن مونیخ لوشامپیونا پاری سن ژرمن تیم فوتبال لیل بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت


به گزارش تابناک، درچارچوب مسابقات هفته سی و دوم از رقابت های بوندسلیگا آلمان از ساعت 17:00 امروز تیم های اشتوتگات و بایرن مونیخ با هم مصاف می دهند.

ترکیب بایرن مونیخ برای این مسابقه را مشاهده می کنید:

دیگر خبرها

  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال