Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، محمد حبیبی در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات افزود: این شعبه با پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 35 میلیون یورو تسهیلات ارزی از محل منابع بانک تامین مالی پروژه ملی پتروشیمی کردستان را برعهده گرفته است.

وی افزود: این شرکت همچنین موفق به دریافت 75 میلیون یورو از محل حساب ذخیره ارزی در چارچوب تسهیلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص یکی دیگر از مهمترین پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس تاکنون گفت: تسهیلاتی به مبلغ 250 میلیون یورو توسط شعبه میرداماد جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی پره سرمپنا با ساختار BOT با ظرفیت 968 مگاوات برق واقع در شهرستان پره سر گیلان با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و تجهیزات ایرانی (بیش از 93%) پرداخت شده است.

حبیبی ادامه داد: طرح مذکور در دوره ساخت برای بیش از 1800 نفر بطور مستقیم، 10،000 نفر به طور غیرمستقیم و در دوره بهره برداری برای 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی داشته است .

به گفته حبیبی، میزان صادرات شرکت مذکور در سال 97 بالغ بر 200 میلیون دلار بوده و این طرح برای 350 نفر به طور مستقیم و 500 نفر به صورت پیمانکاری اشتغال ایجاد کرده است .

شعبه میرداماد بابت ایجاد بیمارستان محب حضرت فاطمه (س) با 200 تختخواب در منطقه 6 تهران تسهیلاتی به مبلغ 200 میلیارد ریال پرداخت کرده که درحال حاضر 100 نفر در بیمارستان مشغول به کار هستند.

حبیبی از پرداخت تسهیلات توسط شعبه میرداماد بابت احداث بیمارستان محب جامع زنان در منطقه 6 تهران با اشتغالزایی 100 نفر به طور مستقیم و دائم خبرداد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران