Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:47:40 GMT

درخواستی برای کنسرت خوانندگان زن باکو در تبریز نشده است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۱۹۴

درخواستی برای کنسرت خوانندگان زن باکو در تبریز نشده است

تبریز-ایرنا- معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: تاکنون درخواستی مبنی بر برگزاری کنسرت خوانندگان زن جمهوری آذربایجان در تبریز به این معاونت ارایه نشده است.

علی محرمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، انتشار هر گونه خبر مبنی بر برگزاری کنسرت خوانندگان زن باکو در تبریز را تکذیب کرد و افزود: بدیهی است وقتی درخواستی در این زمینه به دست ما نرسیده است، مجوزی نیز صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری چنین کنسرت هایی مراحل خاص اداری دارد و باید این مراحل طی شود تا مجوزهای لازم ارایه شود، اظهار داشت: برای برگزاری هر کنسرتی باید درخواست های مربوطه توسط موسسات موسیقی به معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر 2 نفر از خوانندگان زن موسیقی سنتی و پاپ جمهوری آذربایجان با انتشار تصاویری در ایسنتاگرام، از برگزاری کنسرت ویژه بانوان در شهر تبریز خبر داده اند.
این مطلب از سوی کاربران شبکه های اجتماعی آذربایجان شرقی به شکل گسترده ای بازنشر داده شد.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنري موسيقي باكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است