Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحبکاری از ایستگاه پایانی جشنواره جوان موفق و دریافت ۳۰۰ اثر خبر داد و گفت: پیگیری امور جوانان و برنامه ریزی برای آن ها دغدغه نماینده ولی فقیه در البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجید صاحبکاری» در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز ۲۶ فروردین در دفتر سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد از ایستگاه پایانی جشنواره جوان موفق با ۳۰۰ اثر خبر داد و گفت: اصلی ترین دغدغه امام جمعه شهر کرج، جوانان هستند، افزود: با توجه به برخورداری امام جمعه از جایگاه راهبردی و مشورتی، وی همواره به فکر پیگیری امور جوانان و برنامه ریزی برای آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز افزود: یکی از بزرگترین مشکلات استان استفاده از مدیران غیر بومی و عدم آشنایی آن ها با استان البرز است بر این اساس معین شد تا فضایی برای نمایش توانمندی های جوانان فراهم شود تا بتوان از ظرفیت آن ها برای اداره استان استفاده کرد.

 

وی با بیان این مطلب که برنامه ریزی و راه اندازی اجتماع عظیم جوانان امر دشواری است توضیح داد: در این شرائط بعضی دستگاه ها و نهادهای استان تمایل به همکاری با جشنواره جوان موفق را نداشتند.

 

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره جوان موفق همزمان با اجتماع بزرگ جوانان خبر داد و بیان کرد: با برپایی این جشنواره فضایی برای شناسایی ظرفیت نخبگان و معرفی آن ها به دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

 

صاحبکاری افزود: با برپایی اجتماع بزرگ جوانان در روز چهارشنبه این باور به مسئولان داده می شود که جوانان از توانمندی های بسیاری برای اداره استان برخوردار هستند و نیازی به استفاده از نیروی غیر بومی در امور استانی نیست.

 

وی مطرح کرد: اجتماع مذکور در راستای تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها برپا می شود و از اصحاب رسانه خواهشمندیم مسائل و دغدغه های جوانان را به صورت جدی پیگیری کنند و امام جمعه شهر کرج نیز حمایت خود را از آن ها اعلام کرده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فرصت محدود تصمیم گیری تا اجرای جشنواره جوان موفق بیان کرد: ۲۰۰ اثر به صورت مستقیم و ۱۰۰ اثر نیز از طریق دستگاه های دولتی در ۱۷ محور به مرحله داوری راه یافت.

 

صاحبکاری با اشاره از محدودیت زمان، ظرفیت ها و امکانات ها در بحث اطلاع رسانی در سطح شهر توضیح داد: دریافت ۳۰۰ اثر در این دوره از جشنواره حائز اهمیت است.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم خبرگزاری شبستان بارندگی و سیلاب قرآن کریم سپاه پاسداران برنامه ریزی برای جوانان امورجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!