Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:18:42 GMT

خودکامگی؛ شرم آور و غیر قابل دفاع

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۸۱۴

خودکامگی؛ شرم آور و غیر قابل دفاع

آقای روحانی درباره دو عضو منتقد در شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی خودکامگی به خرج داده اما شهامت ندارد مسئولیت این دیکتاتوری و بی تحملی را بپذیرد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای روحانی درباره دو عضو منتقد در شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی خودکامگی به خرج داده اما شهامت ندارد مسئولیت این دیکتاتوری و بی تحملی را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اخبار منتشره، آقایان رحیم پور ازغدی و ضرغامیبه جلسات این دو شورا که با چند ماه تعطیلی تعمدی از سوی آقای روحانی، امروز و فردا برگزار می شود، دعوت نشده اند. پیش از این آقای رحیم پور فاش کرد پس از انتقاد از رییس‌جمهور، روحانی اعلام کرده چند نفر از جمله او (رحیم پور) نباید به شورای عالی انقلاب فرهنگی بیایند. این درحالی است که اعضای شورا منصوب رهبر معظم انقلاب هستند و نه آقای روحانی. و ضمناً حضورشان در این شورا های عالی باید کارشناسانه و جدی و موثر و نقادانه باشد و نه نمایشی و تشریفاتی.

بیشتر بخوانید:

بر صندلی رجایی نشسته اید آقای روحانی شلیک به امدادگر؛ بازخوانی دو کارنامه متفاوت داری اشتباه می‌زنی!

در همین حال، خبرگزاری دولتی ایرنا روز گذشته به دروغ مدعی توصیه رهبر انقلاب به رحیم‌پور ازغدی و ضرغامی مبنی برای شرکت نکردن در جلسات مذکور شده بود اما امروز اعتراق کرد شایعه ای که منتشر کرده، کذب بوده است.

سوال این است: آقای روحانی چرا مرتکب کار ناپسندی می شود که اطرافیانش به هنگام فاش شدن مجبورند فرافکنی کنند؟ امیر مومنان در نامه ۶۹ نهج البلاغه به حارث همدانی فرمود " وَاحْذَرْ کُلَّ عَمَل یُعْمَلُ بِهِ فِی السِّرِّ، وَ یُسْتَحی مِنْهُ فِی الْعَلانِیَةِ. وَ احْذَرْ کُلَّ عَمَل اِذا سُئِلَ عَنْهُ صاحِبُهُ اَنْکَرَهُ اَوِ اعْتَذَرَ مِنْهُ. وَ لاتَجْعَلْ عِرْضَکَ غَرَضاً لِنِبالِ الْقَوْلِ، وَ لا تُحَدِّثِ النّاسَ. و پبرهیز از هر عملی که در نهان انجام شود و در آشکار از آن شرم شود. و بپرهیز از هر کاری که اگر از کننده اش سؤال شود، انکار کند یا از آن پوزش طلبد. و آبرویت را هدف تیرهای گفته ها قرار مده".

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تلگرام روحانی شورای عالی انقلاب فرهنگی محمد ایمانی نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری