Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «نقطه» شبکه چهار سیما امشب به موضوع طراحی مطبوعات می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما،‌ «مسیحا ربیعی» که تهیه کنندگی و اجرای برنامه جدید «نقطه» را برعهده دارد، امشب موضوع «طراحی مطبوعات» را با حضور طراح جلدهای همشهری جوان و سردبير مجله آنگاه مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش ابتدایی برنامه آقای محمدرضا دوست محمدی از تجربه های طولانی خود در حوزه مطبوعات خصوصا طراحی روی جلدهای همشهری جوان خواهند گفت.

 

محمدرضا دوست‌محمدی کارتونیست، تصویرگر، گرافیست و استاد دانشگاه، از نامزدهای دریافت جایزه چهره هنر سال انقلاب است. از آثار مطرح او می‌توان به تصویرسازی‌هایش از چهره شهید محسن حججی اشاره کرد. دوست‌محمدی طراح جلد بیش از ۴۰۰ شماره از هفته‌نامه همشهری جوان بوده و مدیریت بخش تصویرسازی روزنامه جام جام، سردبیری مجله جدید و مدیریت هنری مجلات سروش جوان و همشهری جوان را در کارنامهٔ اجرایی خود دارد.تصویرسازی چند اثر برای پروژه بزرگ‌ترین دیوارنگاره ایران در میدان ولیعصر تهران، از جمله آثار مطرح وی است.

 

در بخش دوم برنامه امشب «نقطه»، در گفتگو با آرش تنهايى درخصوص فرايند راه اندازى، طراحى و انتشار يك مجله و همينطور اهميت مطبوعات در روزگار كنونى و تاثير آن بر فرهنگ جامعه گفتگوی می شود.

 

آرش تنهایی طراح گرافیک، پژوهشگر و نویسندهٔ ایرانی است. او یکی از چهره‌های مهم نسل پنجم طراحان گرافیک ایران است که در حوزهٔ طراحی پوستر، پژوهش و آموزش گرافیک فعال و پُرکار است.وی همچنین دبیری تحریریه مجله تندیس و مدیریت هنری مجله چلچراغ را در کارنامه خود دارد.وی سردبیروصاحب امتیاز مجله فرهنگی و هنری آنگاه است که از آبان ۹۵ با ویژه کافه و کافه نشینی منتشر شد.

 

«نقطه» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه طراحی است که پخش آن از 17 فروردین آغاز شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم سپاه پاسداران کمک به سیل زدگان شبکه چهار سیما گرافیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد،  با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود