Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:20:06 GMT

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۷۰۸

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل زدگان

خبرگزاری میزان- همراه اول در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیل زدگان، ۱۵۰ میلیارد ریال صرف تأمین اقلام اساسی این خانوارها کرد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوار‌های مناطق سیل زده اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالا‌های ضروری خانواده‌های آسیب دیده از سیل می‌شود.   پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود.   این اقدامات هم زمان با اعزام نیرو‌ها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.   با گسترش آسیب‌ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیاز‌های واقعی مردم همسو شد و بسمت تأمین مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ٦٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیم‌های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.   همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همراه اول مسئولیت اجتماعی سیل دامنه خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است