Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته و در غیاب مهاجم کروات و مدافع این تیم برگزار شد.

طرفداری - تمرین امروز (دوشنبه) سرخپوشان از ساعت 11 در سالن بدنسازی مجموعه شهیدکاظمی آغاز شد که این بخش 30 دقیقه به طول انجامید.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این تمرین شایان مصلح حضور نداشت و ماریو بودیمیر به رغم حضور در ورزشگاه با تیم تمرین نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان پس از حضور در زمین به گرم کردن پرداختند. پاسکاری در گروه‌های سه نفره در بخش بعدی برنامه بود که در همین زمان، دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ دنبال کردند.

* در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که بازیکنان فاز دفاعی زیر نظر برانکو و بازیکنان فاز هجومی زیر نظر زلاتکو تمرین کردند.

* کارهای ترکیبی و پس از آن فوتبال در نیمی از زمین از دیگر بخش‌های تمرین بود. تمرین امروز پرسپولیس در ساعت 12:50 به پایان رسید.

گفتنی است، تیم پرسپولیس خود را برای دیدار هفته بیست‌ و ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان آماده می‌کند.

این دیدار از ساعت 18 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس