Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه موضوع «مهدویت و چالش‌ها» برای پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت برگزار می شود اظهار کرد: در عصر غیبت جامعه منتظر با تهدیداتی روبه رو است که در این همایش این امر از سوی اندیشمندان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ثمرات برگزاری این همایش‌ها امید بخشی در جامعه است، گفت: سطحی نگری نسبت به مسئله مهدویت، برداشت‌های انحرافی، تطبیق‌های ناروا، فتنه‌ها، لغزش اندیشمندان و مدعیان دروغین از جمله چالش های پیش روی مسئله انتظار و مهدویت است.

رئیس پژوهشکده مهدویت با اشاره به اینکه همایش پانزدهم 29 فروردین ماه در مدرسه عالی امام خمینی برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش یک روزه بوده و سخنران مراسم افتتاحیه آیت الله اراکی و سخنران مراسم اختتامیه نیز حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه است.

 

رونمایی از 5 عنوان کتاب

دبیر همایش دکترین مهدویت نیز در این همایش با اشاره به اینکه مراکز حوزوی و دانشگاهی در برگزاری همایش مشارکت داشته‌اند یادآور شد: در همایش امسال 64 مقاله فرصت ارائه پیدا می کنند هرچند که پیش از این پیش نشست های متعددی در مراکز مختلف برگزار شده است.

حجت الاسلام محمدصابر جعفری از رونمایی 5 عنوان کتاب در این همایش خبر داد و یادآور شد: نمایندگانی از بیوت مراجع تقلید، شخصیت های لشکری و کشوری، مهمانان خارجی و... از جمله شرکت کنندگان در این همایش هستند.

وی با اشاره به تشکیل 4 کمیسیون در این همایش یادآور شد: این همایش از شبکه نور، قرآن کریم، شبکه الولایه و... پخش شده و همچنین پخش زنده اینترنتی نیز خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام زمان فتنه قرآن کریم مدرسه مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود