Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:32:29 GMT

۵۲۰ میلیون تومان اعتبار در خراسان شمالی جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۰۵۱

۵۲۰ میلیون تومان اعتبار در خراسان شمالی جذب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر طهماسبی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ١١٧نفر از علاقمندان طی سال گذشته، اظهار کرد: از این تعداد ٤٧ نفر از بجنورد، ٢٠ نفر از شیروان، ١٥ نفر از اسفراین، گرمه و فاروج هر کدام به تفکیک هفت نفر، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام به تفکیک هشت نفر و پنج نفر نیز از راز و جرگلان شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی در قالب ١٠ و ٢٠ میلیون تومان برای هر نفر تصریح کرد: در سال ٩٧ مبلغ ٥٢٠ میلیون تومان برای ٤٩ نفر از صاحبان مشاغل آزاد جذب و به آنان تحویل شد.

وی افزود: برنامه نویسی رایانه‌ای، گرافیک رایانه‌ای، تدوینگری و تصویر رایانه‌ای، تدوینگری فیلم و تدوینگری متن، تحقیق و پژوهش، نقاشی، (هنرهای تجسمی)، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی محصولات چاپی غیر کتاب، روزنامه نگاری و خبرنگاری، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، صفحه آرایی، طراحی و دوخت لباس، نویسندگی و تألیف کتاب، تجهیز استودیو فیلم و نقد و یادداشت نویسی کتاب از جمله رشته‌های طرح مشاغل خانگی به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، شناسایی و توسعه ظرفیت‌های کسب و کار خانگی برای توسعه فرصت‌های شغلی، ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی و اشتغال اعضا خانوار را از اهداف اجرای مشاغل خانگی عنوان کرد.

طهماسبی گفت: کاهش هزینه‌های تولید و خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار رقابت، افزایش بهره‌وری سرمایه و صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده و ارتقا مدیریت کسب و کار خانگی از طریق پیوند با بنگاه‌های بالادستی و تشکل‌های خوشه‌ای، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و صنوف از دیگر مزایای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی است.

کد خبر 4591713

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی تسهیلات مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی