Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- معاون برنامه‌ريزي شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان تهران گفت: واگذاري زمين در مجموعه شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان در سال گذشته نسبت به سال 96 رشد 83 درصدي داشته است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان تهران، علي خداپناهلو افزود: در سال گذشته 414 فقره قرارداد واگذاري زمين با مساحتي بيش از 81 هکتار در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان تهران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ابراز اميدواري کرد با عنايت به نامگذاري سالجاري به عنوان سال «رونق توليد» از سوي مقام معظم رهبري و با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده شاهد رشد بهتر و بيشتر توليد و صنعت در سالجاري با واگذاري زمين‌ها خواهيم بود.
تهرام /3036//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می‌دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس‌ها حدوداً به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می‌رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس‌ها همگی شماره گذاری شده‌اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

وی درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس‌های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 6100284

دیگر خبرها

  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار