Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@05:19:20 GMT

محاکمه عمر البشیر طی چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۱۴۸

محاکمه عمر البشیر طی چند روز آینده

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آنطور که «نایما الباگیر» خبرنگار ارشد شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» خبر داد، روند محاکمه «عمر البشیر» رئیس‌جمهور برکنار شده سودان به همراه دیگر عناصر ارشد دوره او در روزهای آینده رسما آغاز خواهد شد.

این رسانه به نقل از «منابع مطلع» گزارش داد، اتهام رئیس‌جمهور برکنار شده و دیگر عناصر دوره البشیر، فساد و دست داشتن در کشتن معترضان سودانی است و آنها به این اتهام محاکمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که ظهر امروز دوشنبه، سخنگوی شورای نظامی سودان خبر داده بود که عناصر دوره البشیر که در قضایای فساد دست داشته‌اند، محاکمه خواهند شد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد طبق برآوردها در ارتش به زودی درباره توافق تبادل اسرا و یا حمله به رفح تصمیم گیری می‌شود.

این روزنامه نوشت: ارتش اسرائیل پس از تکمیل مقدمات عملیات رفح، تخمین می‌زند که ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوب نوار غزه یا معامله تبادل اسرا با حماس تصمیم‌گیری خواهد شد.

این گزارش در حالی است که رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند رژیم صهیونیستی در خصوص توافق تبادل اسیران با خروج نیروهای خود از کریدور «نتزاریم» به عنوان بخشی از آنچه آن را انعطاف پذیری بیشتر در مذاکرات خواند، موافقت کرد.

کانال عبری زبان «کان» گزارش داد حماس خواستار شفاف سازی و تضمین در خصوص اجرای خواسته‌های اساسی خود مانند آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی از غزه است.

از آن طرف، رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره، امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه