Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر طرح‌های سی ان جی از عملیاتی شدن ارائه وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه سوز کردن خودرو‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حمید قاسمی با بیان اینکه متقاضیان با اولویت صاحبان خودرو‌های حمل و نقل عمومی (بار و مسافر) می‌توانند تا سقف ۲.۵ میلیون تومان از تسهیلات بانکی برخوردار شوند، گفت: این افراد باید هنگام ثبت نام گزینه وام را در سایت مذکور فعال کنند و سپس مشخصات شخصی و خودروی خود را وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه از ابتدای دی ماه پارسال ۳۴ هزار خودروی بنزینی به دوگانه سوز تبدیل شده است تصریح کرد: تاکنون هزار وام به صورت پایلوت از طریق ۵ بانک کشور به متقاضیان ارائه شده است که در صورت استقبال عمومی این تعداد قابل افزایش است.

مدیر طرح‌های سی ان جی ادامه داد: قیمت تجهیزات و نصب آن‌ها از سوی گروه‌های نظارتی وزارت نفت و وزارت صمت مورد تایید و کنترل شده که برای کل کشور یکسان است.

قاسمی تعداد کارگاه‌های فعال در این زمینه را ۱۱۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: این کارگاه‌ها که قابلیت تبدیل روزانه ۲۲ هزار تا ۳۰ هزار خودرو را دارا هستند، از سوی اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور شناسایی شده و کد دریافت کرده اند.

به گفته وی در تمام کارگاه‌های مورد نظر ناظر سازمان ملی استاندارد یا شرکت‌های بازرسی با هدف تضمین کیفیت انجام عملیات تبدیل حضور دارند.

مدیر طرح‌های سی ان جی گفت: بعد از انجام هرگونه فعالیت تبدیل خودرو، گواهی سلامت زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و سازمان ملی استاندارد صادر می‌شود.

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون ۲۵۰۰ جایگاه در سراسر کشور فعال هستند که تمام آن‌ها به تازگی از لحاظ ایمنی از سوی سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی شده و مورد تایید قرار دارند.

گفتنی است این جایگاه‌ها توان سوخت‌رسانی به ۲ برابر ظرفیت فعلی را دارا هستند.

وی افزود: احداث جایگاه‌های کوچک مقیاس به منظور سهولت سوخت‌گیری در برخی از مناطق با همکاری شهرداری‌ها در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: هم اکنون هزینه تمام شده استفاده از سوخت سی ان جی کمتر از نصف مصرف بنزین است.

  مدیر طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کافی است متقاضیان برای دریافت تسهیلات مورد نطر به سایت www.irngv.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سی ان جی خودروهای بنزینی خودروهای دوگانه سوز تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان