Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@02:29:55 GMT

نظام بانکی با تمام توان در حمایت از رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۴۸۰

پول‌نیوز - چقازردی از شرکت سرمایه‌گذاری امید خواست تا در رونق تولید، کنار بانک سپه نقش آفرین باشند.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک سپه در دیدار با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری امید از آنان خواست تا با بکارگیری ظرفیت‌‍‌های عظیم موجود در این شرکت، پررنگ‌تر از گذشته در رونق تولید کنار بانک سپه نقش آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدکاظم چقازردی در دیدار نوروزی با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری امید و شرکت‌های تابعه آن ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه شعبان و ولادت حضرت امام حسین(ع) بر لزوم همراهی و همدردی خانواده بزرگ بانک سپه با خانواده سیل‌زدگان بر تلاش برای کاهش آلام آنان تأکید کرد.

رئیس هیئت مدیره بانک سپه با اشاره به نامگذاری سال 98 بنام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌های متمادی از سوی مقام معظم رهبری بیانگر شناخت دقیق و اشراف کامل ایشان به نظام اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی ما متأثر از دلایل مختلف است افزود: بانک سپه در موضوع مهم رونق تولید همواره جزو بانک‌های موفق بوده و کارنامه مطلوبی ارائه کرده است.

مدیرعامل در خصوص ارسال نامه به رئیس جمهوری و اعلام آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و تخصیص و تأمین اعتبار به میزان 10 هزار میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر اظهار داشت: نظام بانکی در شرایط حساس کنونی کنار واحدهای تولیدی و مردم خواهد بود.

* به وجود سپاه، به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم

وی با اشاره به اقدام ظالمانه و تروریستی رئیس جمهور آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌را به شدت محکوم کرد و گفت: به وجود نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کلیه نیروهای مسلح که پایداری و استحکام نظام مرهون از جان گذشتگی آنان است افتخار می کنم.

رئیس هیئت مدیره بانک سپه با تشکر از دکتر قنبری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید به دلیل عملکرد خوب این شرکت افزود: شرکت سرمایه‌گذاری امید باید همچون گذشته تمام توان خود را برای رونق تولید به کار گیرد.

مدیرعامل ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه را مأموریت بزرگ و تعریف شده توسط نظام برای بانک سپه عنوان کرد و افزود: چنین ادغامی با این گستردگی بعد از انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

چقازردی با اشاره به موفقیت‌های بانک اظهار داشت: بانک در موقعیت خوب مالی و توازن منابع و مصارف قرار دارد و این شرایط کمک می‌کند تا فرآیند ادغام به شکل بهتری صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه امسال زمان مناسبی برای واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری امید است گفت: در حوزه مالی آماده سازی شرکت سرمایه‌گذاری امید برای واگذاری و وصول طلب بانک از این شرکت، بانک را در موقعیت مطلوبی از نظر افزایش سرمایه قرار خواهد داد.

چقازردی همچنین ضمن تبریک به دکتر شیری که به عنوان مدیرعامل پست بانک منصوب شده است گفت: امید است در مسئولیت جدید همچون گذشته موفق و منشأ اثر باشند.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سپه سرمایه گذاری امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار قدس در رابطه با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بیان داشت: مشکل این است آن هایی که فعالیتشان آشکار است، معمولا مشمول پرداخت مالیات می شوند ولی آن هایی که فعالیتشان زیر زمینی و یا مخفی است معمولا به نوعی از پرداخت مالیات فرار می کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر مشوق های مالیاتی هوشمند و هدفمند در جهت افزایش مشارکت مردم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، بیان داشت: تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که فعالیتشان شفاف و آشکار است، باید مورد شمول مشوق‌های مالیاتی جدید شوند و این تغییر مهم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، کاری بسیار درست و دقیق در جهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم است. وقتی کار تولید مورد اقبال قرار گیرد، طبیعتا مشارکت مردم می تواند در آن بخش تولیدی افزایش پیدا کند.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در مناطق محروم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: هر چقدر مشوق های مالیاتی در مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر باشد و به خصوص از لحاظ زمانی مدت این معافیت‌ها زیاد باشد، باعث جلب توجه و گرایش افراد به سرمایه گذاری در آن مناطق می شود.

وی همچنین در انتقادی نسبت به لایحه بودجه 1403 گفت که دولت برای بودجه سال 1403 در بخش تبصره و احکام بودجه، این مساله را به صراحت نیاورده بود و بعد در جداول آورده است که کار درستی نیست و موجب شده است که زمان بررسی بودجه به درازا کشیده شده است.

حاجی دلیگانی در خصوص زمان بررسی لایحه « اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم» یادآور شد که لایحه باید فرایند و مسیر خود را طی کند و زمان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به درگیر بودن صحن به بحث بودجه و برنامه هفتم مشخص نیست.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟