Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:57:49 GMT

آزمایش رایگان در درمانگاه مطهری شیراز انجام نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۴۸۲

آزمایش رایگان در درمانگاه مطهری شیراز انجام نمی‌شود

مدیر درمانگاه شهید مطهری شیراز اعلام کرد که در این مجموعه هیچگونه آزمایشی به شکل رایگان انجام نمی‌شود لذا شهروندان به این مرکز مراجعه نکنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، علی جنگجو با اشاره به نشر شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر انجام آزمایش رایگان در درمانگاه شهید مطهری شیراز، این موضوع را کذب دانست و از شهروندان خواست که برای دریافت خدمات رایگان آزمایشگاهی به این مرکز مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز یکشنبه 25 فروردین بالغ بر 200 نفر برای دریافت خدمات آزمایشگاهی رایگان به درمانگاه مطهری شیراز مراجعه کرده‌اند، گفت: شهروندان اطلاع داشته باشند انجام هرگونه طرح مطالعاتی، انجام آزمایشات و ارائه خدماتی که در هر مرکز رایگان باشد، از طریق منابع رسمی مانند وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رسانه‌های رسمی و معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جنگجو با تاکید براینکه مطالب درج شده در فضای مجازی الزاما صحیح نیست، گفت: درمانگاه مطهری در ایام سال با بهره‌گیری از 240 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمات فوق تخصصی را به مراجعان ارائه می دهد.

وی گفت: طور میانگین ماهیانه پنج هزار بیمار از درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا(ع) در شیراز خدمات فوق تخصصی دریافت می‌کنند که این به معنای ارائه خدمت به حدود یک میلیون و 100 هزار نفر در سال است.

جنگجو با بیان اینکه بیش از 60 درصد مراجعان به این درمانگاه‌ها، هموطنان ساکن سایر استان‌ها هستند، گفت: بر اساس آمارها، روزانه حدود 40 هزار نفر به درمانگاه‌های امام رضا(ع) و شهید مطهری شیراز مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی علوم پزشکی فضای مجازی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی