Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته بیش از 40 سایت تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در برخی از نقاط روستایی و شهری استان نصب و راه اندازی شده است.

سید عبدالحسین افتخاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: بعد از تهران، استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مصرف اینترنت تلفن همراه رتبه سوم را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سال گذشته شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 40 سایت تلفن همراه  و اینترنت پر سرعت را در برخی از نقاط روستایی و شهری استان نصب و راه اندازی شده است.

افتخاری عنوان کرد: بیش از 100 میلیارد تومان در سال گذشته در زمینه توسعه سیستم انتقال، تجهیزات، دیتا و اینترنت پر سرعت در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

وی ادامه داد: اغلب نقاط دارای ازدحام جمعیت اعم از مناطق گردشگری و زیارتی اغلب از تجهیزات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حواشی شهرها و بخش زیادی از روستاهای این استان از سایت های مخابراتی اینترنت را دریافت می کنند.

افتخاری بیان کرد: وزیر ارتباطات موضوعی را تحت عنوان خدمات اجباری دولت به مناطق کمتر توسعه یافته ( USO ) دنبال می کند که در همین راستا اقدامات در حال انجام است.

وی افزود: امید می رود با توجه به این مقوله در آینده نه چندان دور اغلب روستاهای استان از اینترنت برخوردار شوند.

مدیر کل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 66 روستا در کهگیلویه و بویراحمد دارای شبکه کابل و اینترنت پر سرعت خانگی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصرف اینترنت همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس