Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – رئیس صندوق رفاه دانشجویان، با تاکید بر عدالت محوری در توزیع امکانات صندوق گفت: ما راضی به این مسئله نیستیم که شرایط یک دانشجو در تهران مناسب باشد، اما دانشجوی دانشگاه منطقه محروم در سختی بسر برد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایرنا، ناصر مطیعی امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان، افزود: عدالت محوری در توزیع امکانات صندوق رفاه دانشجویان یکی از برنامه های امسال ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این صندوق مسئول تامین نیازهای ضروری دانشجویان است و جایگاه مهمی در وزارت علوم دارد.
مطیعی گفت: قانون مداری، انضباط و شفافیت در منابع مالی یکی دیگر از محورهای مورد نظر صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری است. این صندوق هر خدمتی که بتواند به دانشجویان ارائه می دهد و حفظ کرامت این قشر دانشگاهی از اولویت های آن محسوب می شود.
وی افزود: تنها رقیبی که صندوق رفاه دانشجویان می تواند داشته باشد، مشکلات و مسائل رفاهی دانشجویان است.

** مانع التهابات سیاسی شدیم
ذوالفقار یزدان مهر رئیس سابق صندوق رفاه دانشجویان نیز در مراسم تودیع خود، اظهار کرد: فعالیت های صندوق رفاه دانشجویان در حوزه های رفاهی و دانشجویی مانع از التهابات سیاسی شد، تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان در سال های اخیر با مدیریت و مشارکتی که داشت، جایگاه خود را ارتقاء داد و تبدیل به خانه امید دانشگاهیان شد.
وی تاکید کرد: رویکرد مدیریتی در این صندوق مشارکتی بود؛ به گونه ای که ساماندهی برنامه های هوشمند این صندوق را در پیش گرفتیم و نتیجه آن جایگاه بالای این نهاد میان دانشجویان است.
مراسم تودیع یزدان مهر و معارفه مطیعی روسای سابق و جدید صندوق رفاه دانشجویان امروز با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این صندوق برگزار شد.
**9492**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي صندوق رفاه دانشجويان سازمان امور دانشجويان معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود