Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@11:20:10 GMT

راهنمای ثبت‌نام طرح‌ترافیک و کارت‌بلیت خبرنگاری

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۵۵۳

راهنمای ثبت‌نام طرح‌ترافیک و کارت‌بلیت خبرنگاری

تین‌نیوز | 

راهنمای ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری ۱۳۹۸ منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، راهنمای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری محترم

لطفاً قبل از ثبت‌نام مطالب زیر را که عمدتاً برگرفته از مصوبه طرح ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و دستورالعمل اجرایی مرتبط با آن است، با دقت مطالعه کنید:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، در سال جاری توزیع طرح ترافیک و کارت‌بلیت خبرنگاران همچون سال گذشته با دریافت سه مدرک انجام می‌شود:

الف. مدارک شناسایی شامل تصویر شناسنامه، کارت ملی و سند مالکیت خودرو

ب. معرفی‌نامه که می‌تواند از سوی رسانه یا موسسه مطبوعاتی محل اشتغال فرد یا از سوی یکی از تشکل‌های صنفی خبرنگاران، عکاسان و مدیران مسئول رسانه‌ها ارائه شود.

ج. مدرک دال بر اشتغال مستمر به کار خبری که می‌تواند یکی از این موارد باشد: بیمه تامین اجتماعی با عنوان خبرنگار؛ بیمه خبرنگاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا تصویر ۱۰ اثر به نام فرد متقاضی که در شش ماه اخیردر رسانه های معتبر منتشر شده باشد.

۲.    بارگذاری تصویر صفحه نخست شناسنامه برای تمامی متقاضیان الزامی است.

۳.    بارگذاری تصویر صفحه دوم شناسنامه، صرفاً برای کسانی الزامی است که اتومبیل به نام همسرشان است. چنان‌چه اتومبیل به نام متقاضی و یا همسر وی نباشد، طبق دستورالعمل، سهمیه خبرنگاری به متقاضی قابل تخصیص نیست.

۴. متقاضیان در هنگام ثبت‌نام می‌توانند هر دو گزینه طرح ترافیک و کارت‌بلیت خبرنگاری را انتخاب کنند. اما بر اساس مصوبه شورای شهر، در صورت مشمول شدن،  صرفاً یکی از دو مورد «طرح ترافیک خبرنگاری» و یا «کارت بلیت حمل و نقل عمومی» به ایشان تعلق می‌گیرد.

۵.    برای متقاضیان کارت‌بلیت خبرنگاری، ارائه عکس الزامی است.

۶.    در انتخاب نام رسانه دقت کنید. چنان‌چه اطلاعات ثبتی با معرفی‌نامه‌ی بارگذاری‌شده همخوانی نداشته باشد، متقاضی در فهرست دریافت‌کنندگان سهمیه قرار نخواهد گرفت.

۷.    لطفا در هنگام تکمیل مسئولیت متقاضی در رسانه، دقت کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت بین محتوای این بخش با معرفی‌نامه یا بررسی‌های کارگروه، متقاضی از مشمولیت طرح خارج می‌شود.

۸.    چنان‌چه متقاضیان نیاز به اصلاح اطلاعات یا بارگذاری مجدد مدارک داشته باشند، می‌توانند با حذف اطلاعات یا مدرک، نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. توجه داشته باشید که مدرک قبلی متقاضیان در سوابق ایشان نگهداری می‌شود.

۹.    هرگونه ابهام یا پرسش احتمالی خود را با تلفن‌های ۸۱۶۷۷۲۹۹ و ۹۶۰۱۸۷۹۵ در میان بگذارید.

به دلیل حجم کارها و کمبود زمان بررسی مدارک و توزیع طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری، مطلقاً از مراجعه حضوری پرهیز کنید. متصدیان مربوط در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به صورت تلفنی پاسخگوی شما خواهند بود و نیاز به هیچ‌گونه مراجعه حضوری وجود ندارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کارت بلیت خبرنگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها

 محمد خزاعی در این نامه خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با اشاره به حضور پررنگ آثار سینمایی خارجی (شامل آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و آثار بلند سینمایی) در سکو‌های نمایش فیلم کشور آورده است:

«با استناد به ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

در این نامه بر تهیه ساز و کار‌های لازم جهت تشکیل و اداره این مجموعه نظارتی و نیز تدوین دستورالعمل نحوه نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌ها و آثار سمعی و بصری متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم تاکید شده است.

خزاعی در این نامه همچنین تدوین ضوابط ناظر بر فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر بستر‌های نمایش فیلم و نیز برگزاری جلسات مختلف با بخش‌های مربوطه را خواستار شده است.

با توجه به اهمیت نظارت بر آثار سینمایی خارجی و پایش محتوایی این آثار صدور این ابلاغیه فصل تازه‌ای در تخصصی شدن و تمرکز بیشتر بر ماهیت آثار خارجی ارزیابی می‌شود.»

منبع :ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها