Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@20:37:43 GMT

مدافع بارسلونا در لیست خرید بانوی پیر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۶۷۴

مدافع بارسلونا در لیست خرید بانوی پیر

باشگاه یوونتوس ایتالیا برای تقویت خط دفاعی خود درصدد جذب ساموئل اومتیتی از بارسلونا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رای اسپورت ادعا کرده که مدافع 25 ساله باشگاه بارسلونا مدنظر یوونتوس قرار گرفته است.


این بازیکن فرانسوی که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده است تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد، اما به دلیل مصدومیت‌های اخیر وی، لنگله در پست این بازیکن بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورت انتقال ماتیس دی‌لیخت مدافع میانی آژاکس به نیوکمپ، جایگاه اومتیتی در این تیم کاتالانی به خطر خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا یوونتوس تیم فوتبال بارسلونا ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!