Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:52:15 GMT

برگزاری ۴۰۰۰ کارگاه آموزشی ازدواج در ۹ ماهه اول سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۶۷۹

برگزاری ۴۰۰۰ کارگاه آموزشی ازدواج در ۹ ماهه اول سال ۹۷

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم کریمی، ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته جوان، در خصوص ازدواج جوانان و اقدامات انجام شده توسط معاونت جوانان گفت: تاکنون کارگاه‌های آموزشی ازدواج متعدد در این زمینه برگزار شده و شاهد تأثیری گذاری خوب این کارگاه‌ها و استقبال جوانان مجرد و متأهل از دوره‌ها بوده‌ایم. طی ۹ ماه اول سال ۹۷ بیش از ۴ هزار کارگاه آموزشی ازدواج برای جوانان برگزار شده که ۱۳۷ هزار نفر نیز در آن شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی نیز جزو اقدامات معاونت جوانان بوده که تمرکز خود را علاوه بر مرکز استان‌ها بر روی شهرستان‌ها نیز قرار داده و این دوره‌ها را در شهرستان‌های کوچک نیز برگزار کرده‌ایم. تاکنون نیز ۴۲۹ کارگاه مهارت‌های ازدواج و خانواده در شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار شده است.

کریمی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه ازدواج و خانواده را برنامه هرساله این معاونت خواند و بیان کرد: امسال نیز این برنامه به صورت ویژه و با رویدادهای خاص برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از همکاری با سازمان اجتماعی وزارت کشور برای بیمه مشاوره‌ها سخن گفت و تصریح کرد: بر اساس این همکاری از افراد بی بضاعت برای استفاده از خدمات مشاوره حمایت می‌شود و از صندوق تسهیلات امید نیز برای ارتقا مراکز مشاوره استفاده شده است.

کریمی افزود: مراکز تخصصی مشاوره ازدواج نیز افزایش یافته تا شرایط استفاده از خدمات آن‌ها برای همه جوانان تسهیل شود. در سال ۹۸ نیز از محصولات رسانه‌ای با موضوع ازدواج، کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی حمایت خواهیم کرد و برای آن اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

وی از انعقاد تفاهم نامه‌ای با وزارت کشور تحت عنوان کاهش کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق خبر داد و اظهار داشت: شیوه نامه عملیاتی این تفاهم نامه برای اجرا در ۱۴ استان کشور ابلاغ شده و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی خاطرنشان کرد: تولید محتوا در حوزه خانواده و ازدواج و نشر در فضای مجازی ازجمله برنامه‌های پیش رو در حوزه ازدواج جوانان است. به علاوه حمایت از مجامع خیرین ازدواج و تقویت آن‌ها نیز از اقداماتی است که در سال جدید در این حوزه انجام خواهد شد.

کد خبر 4591745

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت جوانان وزارت ورزش ازدواج جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج