Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:53:34 GMT

سقوط کامیون به دره ای در ملایر یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۷۳۲

سقوط کامیون به دره ای در ملایر یک کشته داشت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: سقوط کامیون کمپرسی بنز حامل مواد معدنی به دره 800 متری مرگ راننده جوان این وسیله نقلیه را رقم زد.

سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راننده کامیون کمپرسی مواد معدنی را از معدن آهنگران ملایر بارگیری کرده بود که پس از خروج از معدن به دره حاشیه جاده سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اضافه کرد: عمق این دره حدود 800 متر بوده که کامیون کمپرسی پس از سقوط به این دره، چند بار غلت می خورد.
سرهنگ عزیزی گفت: سرعت این خودرو به علت تردد در محوطه کارگاهی زیاد نبوده و احتمال می رود بی توجهی به جلو عامل بروز این حادثه باشد.
رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سالانه حدود چهار تن بر اثر بروز حادثه رانندگی در محیط های کارگاهی جان خود را از دست می دهند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: بیشتر رانندگان فعال در محیط های کارگاهی بدون گواهینامه بوده چراکه حضور و نظارت ماموران پلیس در این محیط ها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: شماری از رانندگان دارای گواهینامه فعال در محیط کارگاهی نیز خودرو را در اختیار فرزند یا برادر بدون مدرک قرار می دهند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی پلیس راه سقوط در دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ