Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ اسماعیل شفیعی سروستانی در این نشست گفت: این ایام را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی ظهور موفور السرور آن یگانه دوران و نجات همه مستضعفان و مومنان از ابتلائات سخت آخرالزمانی را دارم. موسسه فرهنگی هنری موعود عصر، امسال در ایام برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و دهه مهدویت ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این برنامه‌ها انتشار ویژه نامه بهارانه ماهنامه موعود در یکصد صفحه با موضوع آخرالزمان و راه رهایی از فتنه‌ها و ابتلائات است.
مدیر مسئول موسسه موعود عصر در ادامه افزود: از دیگر اقدامات، ترجمه و انتشار کتاب ارزشمند «خیرالبریه و الطاف الالهیه» در موضوع امامت و ولایت می‌باشد. همچنین برگزاری مراسم جشن و نشست علمی فرهنگی در روز پنجشنبه 29 فروردین ماه در سالن سوره حوزه هنری با موضوع محوری «مرابطه مومنانه منتظران» از دیگر فعالیت‌ها خواهد بود. اعزام سخنران و حضور در مجامع فرهنگی به مناسبت این دهه فرخنده در نقاط مختلف را نیز در دستور کار داریم.
سردبیر ماهنامه موعود ادامه داد: رونمایی از هشتمین جلد از مجموعة گران‌سنگ «تاریخ فرهنگی قبیلة لعنت» از دیگر فعالیت‌های موسسه موعود عصر در دهه مهدویت خواهد بود. این اثر، آخرین جلد از این مجموعه است که با عنوان: «ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین» چاپ و و منتشر می‌گردد. همچنین تدارک قریب به 150 عنوان کتاب و 130 بسته لوح فشرده و نشریات موعود در حوزه مطالعات مهدوی و فرهنگی، برای عموم علاقه‌مندان نشر فرهنگ مهدوی با تخفیف ویژه را در نظر گرفته‌ایم.
شفیعی‌سروستانی بیان کرد کرد: موعود در حالی بیست و چهارمین سال از فعالیت علمی و فرهنگی خود را پشت سر می‌گذارد که انتشار 24 سال ماهنامه موعود و انتشار 5 سال «الصراط» به زبان عربی به طور مستمر را در کارنامه خود دارد. تولید و انتشار قریب به 130 عنوان لوح فشرده، انتشار 8 جلد دایره المعارف موعود آخرالزمان، برگزاری 14 سال نشست فرهنگی مهدوی به طور پیوسته در پایان هر ماه، با عنوان «سلسله نشست‌های ماهانه فرهنگ مهدوی»، راه‌اندازی سایت‌های مهدوی و فرهنگی موعود به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، انتشار 17 عنوان کتاب به زبان عربی در موضوع و محتوای دشمن‌شناسی و مطالعات فرهنگی، اعزام سخنران در مجامع دانشگاهی و فرهنگی سراسر کشور، تأسیس کتابخانه تخصصی جهت مطالعات مهدوی و مطالعات فرهنگی و ... نیز از دیگر فعالیت‌های موسسه در این سال‌ها بوده است.
وی افزود: اخیراً مجموعه 22 ساله نشریه موعود با قابلیت‌های مختلف در قالب یک بسته لوح فشرده تهیه و توزیع شده است. به جز این، سایت‌های موعود با دارا بودن بیش از 30 هزار مقاله، کتاب، فیلم و طرح در مباحث مهدوی و شناخت فرهنگی با آدرس www.mouood.org همواره در خدمت پژوهشگران و علاقه‌مندان است. سایت فروشگاهی موعود نیز با آدرس www.yaranshop.ir همه آثار موعود را در کم ترین زمان ممکن برای علاقه‌مندان ارسال می‌دارد.
شفیعی‌سروستانی در انتها گفت: کانال‌های موعود و تاریخ فردا در پیام‌رسان‌های داخلی اعم از سروش، ایتا و گپ نیز فعال هستند و علاقه مندان می توانند اخبار و اطلاعات مربوطه به فعالیت های موسسه را از طریق آن ها دنبال نمایند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اندیشه موعود عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی