Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:35:05 GMT

تیم ویژه دستگیری سارقان طلافروشی کرمان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۹۳۳

تیم ویژه دستگیری سارقان طلافروشی کرمان تشکیل شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب و مرکز استان کرمان از تشکیل یک تیم مجرب و ویژه به تصدی ریاست پلیس آگاهی استان کرمان برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه 2 طلافروشی در کرمان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری ظهر امروز به همراه رئیس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به این پرونده اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح حرفه ای بوده اند تصریح کرد: این تیم متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان به صورت شبانه روزی در حال رصد امور و تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهمان هستند و در حال حاضر سرنخ های خوبی کسب شده است.
دادستان کرمان هشدار داد: اشد مجازات در انتظار عاملان این حادثه خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به انجام جرائم خشن می کنند، به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
چهار سارق، حوالی ساعت 20 شب گذشته به 2 باب مغازه طلافروشی در مجاور یکدیگر حمله کردند که در پی مقاومت صاحبان یکی از طلافروشی ها، سارقان اقدام به تیراندازی و مجروح کردن وی از ناحیه پا کردند.
در این حادثه یک رهگذر غیربومی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
از مجموع چهار سارق، یکی از افراد مسلح بوده و اقدام به تیراندازی کرده و سارقان در نهایت با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده اند.
3029/7440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت مسلحانه كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت