Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاري آريا- تهران در آستانه برگزاري بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي مواد شوينده، آرايشي، بهداشتي، سلولزي و ماشين آلات وابسته (ايران بيوتي و کلين98) است، نمايشگاهي که در نوع خود بزرگترين نمايشگاه منطقه خاورميانه محسوب مي‌شود و در آن صدها شرکت توليدي داخلي و خارجي حضور دارند.

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي مواد شوينده، در اين نمايشگاه که از 2 تا 5 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، بيش از 262 شرکت داخلي و خارجي گردهم مي‌آيند و جديدترين توليدات و خدمات خود را به نمايش مي‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس ستاد برگزاري بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي مواد شوينده گفت: در اين نمايشگاه و درکنار شرکت‌هاي داخلي، شرکت‌ها و نمايندگاني از کشورهاي مختلف جهان شامل کره جنوبي، آلمان، هندوستان، چين، ترکيه، فرانسه، ايتاليا و اسپانيا؛ جديد ترين توليدات و خدمات خود را به نمايش مي‌گذارند.
علي مرادي افزود: در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي مواد شوينده انواع مواد شوينده و پاک کننده، محصولات سلولزي، آرايشي و بهداشتي، محصولات محافظتي پوست، مو، دهان ،دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپري، خوشبو کننده و محصولات بهداشتي منزل، مواد اوليه واسطه‌اي، خدمات بازرگاني و مشاوره‌اي و همچنين انواع دستگاه‌ها، صنايع،خط توليد و تجهيزات و ماشين‌آلات اين حوزه ارائه مي‌شود.
وي با بيان اينکه اين نمايشگاه با نظارت انجمن صنايع شوينده، بهداشتي و آرايشي ايران و انجمن سلولزي بهداشتي ايران برپا مي‌شود،گفت:در اين نمايشگاه که در فضايي بالغ بر 28 هزار مترمربع و در 10 سالن برگزار مي‌شود، توليدکنندگان آخرين توليدها، دستاوردها و تکنولوژي هاي روز اين صنعت را به نمايش مي گذارند.
مرادي با اشاره به اينکه معرفي و شناساندن محصولات جديد يکي از اولويت هاي برپايي اين نمايشگاه است، افزود: جذب سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي، کمک به رونق توليد، ايجاد زمينه فعاليت‌هاي علمي و تحقيقاتي، پيش فروش کردن محصولات، شناسايي و انتخاب نمايندگان فروش جديد، توسعه صادرات و يافتن بازارهاي جديد، اطلاع از آخرين استانداردهاي علمي و پژوهشي خارجي، اشتغالزايي، تعامل بين توليدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفي توانمندي‌هاي شرکت‌هاي داخلي و کشف استانداردهاي بالقوه در داخل کشور از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي مواد شوينده، آرايشي، بهداشتي، سلولزي و ماشين‌آلات وابسته از 2 تا 5 ارديبهشت ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران آماده بازديد علاقمندان خواهد بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمايشگاه شوينده تهران صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان