Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد فرشاد با بیان اینکه از مناطق مشکل ‌ساز کرمان که دچار آبگرفتگی شده بودند بازدید کردیم، گفت:خوشبختانه همه مسئولین پای کار بودند و مشکلات را رفع کردند. اما از آنجایی که شهر کرمان گسترده است باید با اولویت‌بندی به آن خدمات‌رسانی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: استاندار و شهردار کرمان بیش از همه در صحنه بودند و با چاره‌اندیشی و تمهیداتی که اندیشیدند، مشکلات را مدیریت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد مهم‌ترین دلیل مشکلات ایجاد شده ناشی از سیل و تخریب مسیل ها را  دوره‌ی طولانی خشک‌سالی  و ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها دانست و گفت: باید مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان خاطرنشان کرد: از شهردار محترم کرمان و نیز سایر شهرداران مناطق می خواهیم  ظرفیت‌ها و مشکلات مناطق و نقاط مختلف شهر را شناسایی و طرح جامعی را ارائه دهند تا بتوانیم از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنیم.

وی همچنین به نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و بیان مشکلات مردم و پیگیری خدمات مسئولین و ارگان ها اشاره کرد و گفت: در مواقع بحران، از آنجا که امکانات محدود و مشکلات زیاد هستند، ارائه اطلاعات درست همراه با آرامش، باعث خدمت‌رسانی در فضای بدون تشنج و ملتهب می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساخت و ساز شورای اسلامی شهر شورای شهر صحن علنی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک  و در نقاط مستعد بارش تگرگ  همراه با تندباد لحظه ای تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

محمدپور افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

توصیه می شود دستگاههای اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها را داشته باشند.

وی ، شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نموده و احتیاط در فعالیتهای کوهنوردی، ترددهای شهری و جاده ای، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی را مد نظر قرار دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر