Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی‌امین یونیورسیاد 12تا 23 تیرماه به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود. دانشجویان ورزشکار در این مسابقات در 18 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

یونیورسیادهای تابستانی شامل ۱۵ رشته ثابت و سه رشته اختیاری هستند که رشته‌های اختیاری امتیازی است و به کشور میزبان داده می‌شود تا رشته ورزشی موردنظر خود را از لیست مورد تأیید فیزو انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیر و کمان، ژیمناستیک هنری، دومیدانی، بسکتبال، شیرجه، شمشیربازی، فوتبال، جودو، ژیمناستیک، شنا، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، والیبال و واترپلو رشته‌های ثابت و برای هفت نفر در قایقرانی و تیراندازی رشته‌های اختیاری سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی هستند.

فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی هم در نظر دارد تا تیم های زیادی را به این مسابقات اعزام کند اما تاکنون فقط حضور چند تیم در این مسابقات قطعی شده است و وضعیت دیگر تیم ها برای اعزام مشخص نیست.

گویا فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی بودجه کافی برای اعزام تمام تیم ها را ندارد و با توجه به این موضوع احتمال دارد که سهمیه ایران برای اعزام تیم ها با مشکل مواجه شود.

شنیده ها حاکی از آن است که حتی در جلسه روز گذشته هیات رییسه هم مشکل بودجه فدراسیون به اعضا اعلام شده است و تیم ها برای تشکیل و آماده سازی زمان کمی فرصت دارند.

کمتر از سه ماه به سی‌امین یونیورسیاد باقی‌مانده است، یونیورسیادی که برای اولین بار بخشی از دهکده بازی‌ها بر روی یک کشتی برگزار می‌شود.

اعزام قطعی 4 تیم به ایتالیا

تا کنون اعزام تیم هایی نظیر تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی در مسابقات دانشجویی ناپلی قطعی شده است و حضور دیگر تیم ها در سی‌امین یونیورسیاد در هاله ای از ابهام به سر می برد.

باید دید در این فرصت چند ماه فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی برای درآمدزایی و تامین بودجه چه اقداماتی انجام خواهد داد تا تیم های بیشتری در مسابقات جهانی شرکت کنند.

دانشجویانی زیادی در رشته های دوومیدانی، شمشیربازی، شنا و واترپلو در تیم های باشگاهی حضور دارند و بدون شک اعزام آنها به ایتالیا به سود کاروان ایران خواهد بود.

جلسه هیات رییسه فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی

روز گذشته جلسه هیات رییسه فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی برگزار شد و محوریت اصلی این نشست روی کمبود بودجه فدراسیون برای اعزام تیم های ورزشی به ایتالیا بوده است.

فدراسیون با توجه به رشته های ورزشی موجود خرج و مخارج بالایی خواهد داشت و به همین خاطر اکنون با مشکل مواجه شده است و مسوولان به دنبال این هستند تا هرطور شده کاروان ایران با قدرت به ناپلی اعزام شود.

انتهای پیام/

28 / 156 دانشگاه مسابقات فیزو جهانی دانشجویان ایتالیا ناپلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه مسابقات فیزو جهانی دانشجویان ایتالیا ناپلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی