Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:45:33 GMT

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با روحانی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۵۳۱

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران امروز دوشنبه اعلام کرد «علی اکبر صالحی» رئیس این سازمان و معاون رئیس‌جمهور روز شنبه 24 فروردین در دیدار با رئیس‌جمهور حسن روحانی گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران در اختیار وی گذاشته و متقابلاً رئیس‌جمهور نیز با توجه به برنامه‌های مصوب این دستگاه رهنمودهایی را برای بهبود فعالیت‌ها ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس‌جمهور در همین زمینه با اشاره به اینکه دیدار وزرا و رؤسای دستگاه‌ها با رئیس‌جمهور به‌صورت دوره‌ای و منظم انجام می‌شود، اظهار داشت: «جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت ها و برنامه های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفتند.»

صالحی افزود: «ایشان ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز درزمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال 98 مطرح کردند.»

وی گفت: «به دلیل اشراف رییس جمهور بر موضوعات هسته ای ایشان همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته ای را پیگیری می‌کنند.»

دکتر صالحی اضافه کرد: «در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت ها و برنامه های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید ریاست محترم جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت محترم اعمال شود.»

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: «در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رییس جمهور ارائه شد.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انرژی ایران معاون حسن روحانی سازمان انرژی اتمی فناوری رییس جمهور هسته ای دولت جمهوری اسلامی ایران ایران جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی دولت سازمان انرژی اتمی علی اکبر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود