Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری، گفت: وزارت ورزش و جوانان با اعزام تیم زنان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور چین موافقت کرد.

«بهاره بهرامی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر این اساس تیم هفت نفره وزنه برداری بزرگسالان ایران برای نخستین مرتبه در یک رویداد رسمی حضور پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهل و هشتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از 29 فروردین ماه سال 98 و با رقابت وزنه برداران زن و مرد دسته 55 کیلوگرم آغاز می شود. این پیکارها با رقابت شرکت کنندگان سنگین وزن، در روز 8 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.
سال گذشته تیم دختران ایران در رده نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان حضور یافت. اعزام تیم بزرگسالان به چین دومین اعزام تاریخی زنان وزنه بردار ایران به مسابقات رسمی است.
اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ازروز سوم فروردین سال 98 با حضور 13 وزنه بردار در تهران آغاز شد.
در رده سنی نوجوانان، یکتا جمالی (اصفهان)، الناز باجلانی (کردستان)، هانیه کرمی (کرمانشاه)، پارمیدا محمودیان (گلستان)، فروغ یونسی (بوشهر)، در رده سنی جوانان، حدیثه حاجی کناری (مازندران)، فاطمه رضانژاد (گلستان) و در رده سنی بزرگسالان پوپک بسامی (تهران)، مریم زارع (فارس)، ابریشم ارجمند خواه (تهران)، سیده الهام حسینی (لرستان)، مرضیه قنبری (خراسان رضوی) و پریسا جهانفکریان (کهگیلویه و بویر احمد) به اردو دعوت شدند.
مریم امرالله و معصومه امانی مربیان تیم ملی در این اردو بر کار ملی پوشان نظارت دارند.
ورزشی**9128**1067**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زنان وزنه برداري چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری