Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:31:13 GMT

2هزار و 800 خانوار در بانه نیاز به سوخت مایع دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۹۳۷

2هزار و 800 خانوار در بانه نیاز به سوخت مایع دارند

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالواحد بلالی روز دوشنبه در نخستین جلسه کمیته سوخت بانه اظهار داشت: 2 هزار و 800 خانوار در بانه از نعمت گاز محروم هستند که سهمیه سوخت هر خانوار 2 هزار و 100 لیتر است.
وی اضافه کرد: امسال 2 میلیون 800 هزار لیتر سوخت مایع به ماشین آلات بخش کشاورزی بانه اختصاص یافته که در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز به رانندگان بخش کشاورزی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلالی اظهار داشت: ماشین آلاتی که در مقطع خاص زمانی فعالیت می کنند بنابر نیاز مصرف کننده سوخت مورد نیاز به بهره بردار واگذار می شود.
وی افزود: سهمیه سوخت مایع خانوارهای که گاز رسانی به انها انجام شده در سال آینده قطع می شود.
رئیس شرکت گاز بانه نیز گفت: امسال گازرسانی به 29 روستای شهرستان در قالب پنج پروژه انجام می شود که پیمانکار سه پروژه انتخاب شده و پیمانکار 2 طرح دیگر نیز به زودی انتخاب می شود.
شیرکو خندانی افزود: پروژه های گاز رسانی شامل پروژه سارتکه با هشت روستا، طرح تاژان و تاژبان شامل تمام روستاهای این مسیر در بخش آرمرده، پروژه سارداو سوراو، طرح اشترآباد و پروژه بیاندره شامل هشت روستا است.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از پروژه های شرکت گاز حذف ایستگاه سبدلو و اتصال آن به ایستگاه بانه است که با انجام این طرح روستاهای دروله و سرسونج نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند.
خندانی افزود: قرارداد پیمانکاری شرکت گاز یک ساله است که امسال بیش از 50 درصد این روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.
به گزارش ایرنا بیش از 99 درصد شهرستان بانه و شهرهای اقماری کانی سور، بوئین و آرمرده و 86 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها به برخی روستاهای بخش آرمرده و ننور هنوز شبکه گاز نرسیده است.
از مجموع 180 روستای بانه 119 روستا از نعمت گاز برخوردارند و به 19 کوخ که در مسیر پروژه های گاز رسانی واقع شده اند نیز گاز رسانی شده است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کردستان بخش کشاورزی گاز سوخت بانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال