Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@15:48:01 GMT

شکارچی غیرمجاز طعمه شیرها شد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۰۴۴

شکارچی غیرمجاز طعمه شیرها شد! +تصاویر

خانواده شکارچی غیرمجاز، بقایای جسد او را که برای شکار کرگدن به طور مخفیانه وارد یک منطقه حفاظت شده حیوانات وحشی شده بود از مسئولان پارک تحویل گرفتند.

به گزارش شریان نیوز،یک شکارچی کرگردن که برای انجام شکار وارد یک پارک محافظت شده در آفریقای جنوبی شده بود نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. پس از آنکه یک جمجمه به همراه لباس پاره شده در میان بوته‌های پارک پیدا شد مشخص گردید این شکارچی در اثر حمله حیوانات وحشی پارک جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عکسی که توسط پلیس آفریقای جنوبی منتشر شده است یک کت پاره شده را بر روی بوته‌ها نشان می‌دهد. گفته می‌شود این شکارچی که هویتش تاکنون مشخص نشده زیر دست و پای فیل‌ها زخمی شده و سپس توسط شیر‌ها خورده شده است. بنا به گفته مسئولان پارک ملی کروگر (Kruger) این شکارچی احتمالا توسط فیل‌ها زخمی یا کشته شده و سپس توسط شیر‌ها خورده شده است. پلیس آفریقای جنوبی پس از وقوع این حادثه در تاریخ ۱ آوریل دو نفر را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرد.

بنا به گفته مسئولان پارک ملی قربانی دارای دو دختر است. " گلن فیلیپس"، مدیر این منطقه حفاظت شده در این باره گفت:: " ورود به کروگر غیرقانونی است. ورود با پای پیاده به داخل پارک ملی کروگر عاقلانه نیست و فرد در معرض خطرات بسیاری قرار می‌گیرد. این حادثه صحت این ادعا است. "

گلن افزود: " واقعا دیدن صحنه گریه کردن دختران این شکارچی بر روی بقایای جسد پدرشان بسیار ناراحت کننده بود و بدتر از آن اینکه تنها بخش کوچکی از جسد این مرد میانسال به عنوان جنازه تحویل خانواده اش شد. "

گفتنی است؛ پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی بزرگترین منطقه حفاظت شده حیوانات وحشی در این کشور است که مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰۰ مایل مربع مساحت دارد. در این پارک ملی گونه های وحشی جانوری از جمله بوفالو، کرگدن، شیر، پلنگ و فیل زندگی می کنند.

برچسب هاشکارچی

منبع: شریان

کلیدواژه: شکارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد