Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر قصرقند- نیکشهر که براثر طغیان رودخانه های محلی مسدود شده بود بازگشایی شد.

عبدالرحمن شهنوازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیر روز گذشته براثر طغیان رودخانه های محلی و جاری شدن سیلاب مسدود شده بود که با فروکش کردن آب ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنان براثر سیلاب 12 مسیر در سیستان و بلوچستان مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها به طور شبانه روزی ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بروز بارندگی های شدید شاهد طغیان 44 رودخانه در مناطق جنوبی و یک رودخانه در شمال استان بودیم.
وی ادامه داد: در برآورد اولیه هفت باب خانه خشت و گلی در قصرقند به طور کامل تخریب شده است.
شهنوازی اظهار داشت: به دلیل تخریب دیوار حفاظتی شهر بنت نیکشهر نیز 40 خانوار از منطقه خارج و در مکانی امن اسکان داده شدند.
وی تصریح کرد: تمامی نیروهای خدماتی و امدادی شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در حال آماده باش هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بارندگی های سه روز اخیر موجب بارش بیش از 85 میلیمتری در برخی از مناطق جنوبی این استان شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته شدت و گستره مکانی فعالیت سامانه بارشی در استان گسترش یافت به طوریکه تا شب گذشته از حدود 140 نقطه بارندگی گزارش شد و بیشینه بارش ها به 83 میلی متر رسید.
حسن حیدری اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت امروز فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان به اوج خود رسید و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حداقل 140 نقطه استان را فرا گرفت.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 بازگشايي مسير جنوب سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور