Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی البرز گفت: در مجموع بیش از 28 هزار نفر در اقامت گاه های البرز حضور پیدا کرده اند که نسبت به سال گذشته به رشد 48 درصدی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل میراث فرهنگی البرز ضمن اظهار تاسف از جانباختن بیش از ۷۰ نفر از هموطنان در ۲۵ استان کشور در حوادث ناشی از سیل،گفت: حوادث تلخ دربردارنده شیرینی هایی هست و آن نکته مثبت، شکل گیری وفاق اجتماعی و وحدت عمل بین مردم با دولتمردان سپاه و ارتش در کمک رسانی به مردم آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
حجت الاسلام صابری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام 12 خدمت توسط میراث فرهنگی در ایام نوروز افزود: افتتاح پایگاه های اطلاع رسانی با همکاری راهداری، هلال احمر، پلیس راه و ... برپایی نوروزگاه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در تپه ازبکی، کاخ مروارید و تالاب صالحیه همراه با هنرهای آیینی و بومی، برپایی نمایشگاه گردشگری و معرفی سوغات محلی، برگزاری بازی های بومی و برپایی سیاه چادر عشایری و برپایی سفره هفت سین نمونه هایی از این خدمات است.  
 
وی به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی برای حمایت از هنرمندان، چاپ و تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی برای معرفی استان در قالب 45 هزار قلم، برگزاری کارگاه های توانمندسازی واحدهای پذیرایی و اقامتی و توجیه آنها از اسفند، برگزاری جلسات توجیهی و برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در استانداری، بازید و نظارت از کلیه مراکز اقامتی و کنترل نحوه خدمات رسانی آنها به گردشگران اشاره کرد.  
 
حجت الاسلام صابری با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر و نوروزگاه هیچ اعتباری از سوی استان دریافت نکرد و از اعتبارات ملی بهره بردیم، اظهار داشت: 134 دفتر خدمات مسافربری و گردشگری، 49 واحد هتل آپارتمان، 450 راهنمای گردشگری، 119 واحد پذیرایی و سفره خانه، 2562 تخت اقامتی و 8 اقامتگاه بوم گردی در خدمت مسافران بودند. 

  مدیر کل میراث فرهنگی البرز در خاتمه به اسکان ۴۱۱۶ نفر در هتل، اسکان ۸۸۸ نفر در هتل آپارتمان، اسکان  ۱۹۱۵ در مهمان پذیر، اسکان 5237 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش و اسمان 28 نفر در خانه های بوم گردی اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از 28 هزار نفر در اقامت گاه های البرز حضور پیدا کرده اند که نسبت به سال گذشته به رشد 48 درصدی همراه بود.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اهمیت برپایی محافل شهدایی گفت: همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه امیدواریم مسئولیت و وظیفه محوله را به بهترین صورت انجام دهیم، اظهار داشت: در سال جاری ماموریت بزرگ و ارزشمندی داریم و آن ماموریت کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی برگزاری انتخابات و سایر دلایل را از به تعویق افتادن کنگره ملی شهدای کاشان عنوان کرد و افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تذکرات رهبر برای پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز داشت: این جنگ باعث شده که بازخوانی مکتب شهدا بیش از پیش اهمیت پیدا کند و این موضوع برای جوانان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و وقوع حوادث در سال‌های گذشته گواه بر این مطلب است.

وی ضمن اشاره به فاصله گرفتن از فرهنگ شهدایی گفت: این موضوع برای دستگاه‌های تربیتی یک نوع هشدار محسوب می‌شود و از این رو وظیفه سنگینی از حیث فرهنگی بر دوش ما مسئولان است و از طرفی کاشان با سابقه فرهنگی و مذهبی با سایر شهرستان‌ها متفاوت است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای کاشان باید در حد و اندازه یک کنگره استانی برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها متفاوت‌تر از گذشته است و از این رو یادواره‌ها پیوست‌های متفاوتی دارد و از این رو همه باید در برگزاری یادواره‌ها دخالت کرده و ورود کنند.

وی تصریح کرد: آنچه از امامین انقلاب فرا گرفتیم مشارکت تمامی اقشار در امور مختلف کشور است و ما نیز برای برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در یک ساختار هدفمند همه دستگاه‌ها دخیل باشد و همه در بخش‌های مختلف دخیل باشند به نحوی که با برگزاری آن همه احساس کنند در برگزاری این کنگره سهیم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان افزود: ما در این کنگره با مردم تمرین می‌کنیم کاری را با یکدیگر انجام دهیم و از این رو همه باید پیگیر امور کنگره ملی شهدای کاشان باشند تا این رویداد مهم و ارزشمند به بهترین صورت برگزار شود.

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

وی ضمن اشاره به تاثیر بسزای محافل شهدایی و اقدامات فرهنگی ابراز داشت: کار برای شهدا را یک توفیق بدانیم و در کار میدانی تمام توان خود را به کار بگیریم و امیدواریم با توسل به شهدا و کار مسئولان مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد