Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:51:39 GMT

تامین کالای اساسی سیل زدگان گلستان با کمک اصناف

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۳۹۵

تامین کالای اساسی سیل زدگان گلستان با کمک اصناف

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: با پیشنهاد فرمانده بسیج طرح جهاد همبستگی ملی را اجرا می کنیم.

وی با این توضیح که در طرح جهاد همبستگی ملی شعار هر کاسب یک کالای اساسی، هر مسجد یک خانه و هر بانک یک مدرسه گام برمی داریم، افزود: در کشور ۷۰ هزار مسجد داریم و تلاش داریم بتوانیم با محوریت هر مسجد یک خانه ۷۰ متری در مناطق سیل زده بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم بتوانیم از ظرفیت دانشگاه ها برای ساخت مدارس در مناطق سیل زده استفاده کنیم، ادامه داد: رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان مناطق سیل زده یکی از دغدغه های ماست چرا که هم اکنون دانش آموزان ۲۳ مدرسه گلستان در کانکس مشغول به تحصیل هستند.

وی از تامین کالای اساسی مورد نیاز مناطق سیل زده گلستان با کمک اصناف خبر داد و گفت: برای جبران آسیب های سیل و رفع نیازمندی‌های مردم نیازمند جهش انقلابی هستیم؛ مردم و بسیج اصناف باید در یک حرکت ملی برای کمک به مردم سیل زده وارد میدان شوند.

کنترل و نظارت ورودی آب رودخانه ها

وی اضافه کرد: اولویت مهم ما در حال حاضر کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی آب در رودخانه‌های قره سو و گرگانرود است. هم اکنون خروجی آب از این مسیرها به سمت تالاب و دریا بسیار مناسب بوده و ورودی آب هم در حال کنترل و نظارت است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حرکت اصناف و بازاریان تاثیر زیادی بر مردم دارد، افزود: بازگشایی واحدهای صنفی در شهرهای دچار آب گرفتگی سبب ایجاد امید و انگیزه در مردم می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی خدمات مردمی در استان گلستان تشکیل می شود، گفت: قرار است در این طرح تمام نیازهای مردم سیل زده شناسایی و جمع‌آوری و همچنین علاوه بر جمع‌آوری لوازم ضروری قرار است لوازم خانگی خسارت دیده به صورت رایگان تعمیر و به مردم تحویل شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه کمک هایی از سوی رهبر معظم انقلاب و دولت به مناطق سیل زده استان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در خدمات رسانی و جبران خسارت ناشی از سیل به مردم رعایت عدالت است؛ باید خسارت‌های وارد شده کاملاً کارشناسی شود و بدون عجله، لوازم و نیازهای مردم را تهیه کنیم و بدون عجله به دست آنها برسانیم.

کد خبر 4591839

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین معروفی سپاه نینوا گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • ۵٫۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد