Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:18:46 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۴۳۵

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

با وجود کاهش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار ایران افزایش یافت و متاثر از آن قیمت ارز نیز که تا روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته بود، دوباره تغییر مسیر داد.

به گزارش ایسنا، امروز ارزش اونس جهانی با کاهش هفت دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۲۸۳ دلار و ۵۲ سنت رسید. در همین حال ارزش طلا در بازار تهران در قالب طلای خام ۱۸ عیار به نرخ ۴۳۹ هزار و ۵۳۸ تومان رسید که نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر قیمت سکه تمام طرح جدید (تا ساعت ۱۸:۳۰) به ۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان (۲۲ هزار تومانی بیشتر از دیروز) و سکه طرح قدیم هم به ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) رسید.

قیمت نیم سکه با افزایش ۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید و این در حالی است که قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفته است. سکه یک گرمی نیز با رشد ۴۰ هزار تومانی، نرخی در حدود ۹۸۰ هزار تومان دارد.

افزایش نرخ ارز

اما نرخ دلار که طی چند روز اخیر روند کاهشی به خود گرفته بود، امروز دوباره تغییر جهات داد؛ به طوری‌که بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۲۹۵ تومان (۱۸۵ تومان بیشتر از دیروز) و هر یورو را ۱۵ هزار و ۳۹ تومان (۲۱۸  تومان بیشتر از دیروز) خریداری می‌کردند.

همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۴۰۹ تومان (۲۵۳ تومان بیشتر از دیروز) خریداری می‌کنند. یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۷۹۵ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان (۲۰۰ تومان بیشتر از دیروز) می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان (۱۹۰ تومان بیشتر از دیروز) و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان (۱۹۰ تومان بیشتر از دیروز) اعلام کرده‌اند. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان (۳۹۰ تومان بیشتر از دیروز) و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان (۳۹۰ تومان بیشتر از دیروز) اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است. بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۳۵ تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ تومانی (۰.۴۶ درصد) به ۴,۳۵۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟