Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:14:33 GMT

تخلیه روستایسیف آباد بردسکن در پی افزایش حجم سیلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۵۶۴

تخلیه روستایسیف آباد بردسکن در پی افزایش حجم سیلاب

سرپرست فرمانداری بردسکن از تخلیه روستای سیف آباد به منظور حفظ جان مردم این روستا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، در حاشیه بازدید از مسیر روستای سیف آباد به همراه مدیرکل دفتر سیاسی استانداری، اظهارداشت: در پی افزایش حجم سیلاب ناشی از بارندگی اخیر، به منظور حفظ جان مردم دستور تخلیه روستای سیف آباد در بخش مرکزی این شهرستان صادر شد و ساکنان آن در زائرسرای علی ابن موسی الرضا(ع) سکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی 2 روز گذشته میزان بارندگی ها 90 میلی متر گزارش شده است، خاطرنشان کرد: برخی جاده ها نیز بخاطر جریان سیلاب و فقدان امکان رفت و آمد از جمله مسیر اصلی شهر بردسکن به بجستان محدوده تقاطع شفیع آباد، کال دهان قلعه و مسیر انابد به درونه و نیز چندین راه روستایی مسدود شده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن همچنین از آماده باش کلیه اعضای شورای بحران تا پایان سامانه بارشی خبر داد و اظهار داشت: همه مسئولین ،بخشداران،شهرداران و نیز دهیاران و اعضای شورای اسلامی در شهر و روستاها پای کار هستند و بارندگی‌های۲روز گذشته و امشب را رصد دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب