Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز طی آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از ۹۶ نفر از دانش آموزان برگزدیده المپیادهای علمی در شیروان تجیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ فرماندار شیروان گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های آموزش و پرورش، تقویت سرمایه های اجتماعی از طریق تربیت نیروی انسانی توانمند و دارای عقلانیت و تدبیر است به عبارت دیگر تبدیل انسان‌های خام و البته مستعد به انسان‌های سالم، خلّاق بالنده و متعادل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امین رضا مرآتی اظهار داشت: استعداد شما عامل اصلی موفقیت بوده است اما شرایطی که خانواده، مدرسه و دبیران برای شما ایجاد کرده اند هم مهم بوده و باید این ارزشها را قدر دانست و افتخار کرد.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما با کسب این موفقیت به عنوان سفیرعلمی شهرستان در سطح جامعه هستید و در همه بخشهای زندگی خود برای سایر دانش آموزان الگوی مناسبی هستید و خواهید بود.

 

سعید رحمانی فضلی،  مدیر آموزش و پرورش شیروان هم ضمن خیر مقدم و قدردانی گفت: هدف از تقدیر دانش آموزان برتر ایجاد انگیزه در سایر دانش آموزان است تا با الگو گیری از این برترینها بتوانند در عرصه های مختلف به رتبه عالی دست پیدا کنند.

 

در این آیین 96 دانش آموز المپیاد علمی در رشته های مختلف و عوامل اجرایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان خسارت سیل کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبرگزاری مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران شیروان المپیاد علمی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اختتامیه استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یازدهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان برگزار شد.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در این آیین گفت: در جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۳۰ هزار اثر در سامانه ثبت شد و بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۱۲۹ دانش آموز موفق به کسب رتبه شدند.
حقایق پور افزود: در جشنواره دیگر هم ۴۷ فرهنگی و سه نفر از والدین حائز رتبه شدند که هدف اول آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد شخصیت دانش آموزان با ایجاد احساس ارزشمندی بود و هدف دوم آن ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نظر گرفته شده بود.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ رشته در جشنواره نوجوان سالم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • معتادین متجاهر در شیروان جمع‌آوری شدند
  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد