Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@01:55:20 GMT

زندگي ابراهيم منصفي روي پرده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۷۱۵

زندگي ابراهيم منصفي روي پرده

خبرگزاري آريا - کامران حيدري در آخرين مستند خود به نام «واکَس‌چِه» به زندگي و مرگ «ابراهيم منصفي» معروف به ابرام، نوازنده‌ي گيتار، خواننده و شاعر پرطرفدار جنوب ايران پرداخته و با اين‌که نزديک به دو دهه از مرگ او مي‌گذرد، اما بر سر دليل و چگونگي مرگ او تا همين امروز بحث‌ها و شايعات و حدس و گمان‌ها بسيار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصفي تمام عمرش را در تنهايي خودخواسته‌اش به ساخت موسيقي و نوشتن ترانه مشغول بود و همه کارهايش را تا جايي که مي‌شد به تنهايي ضبط مي‌کرد و اغلب مردم جنوب ايران تحث تأثير او گيتاريست شدند و ترانه‌هاي او را مي‌خوانند.
ابرام در زندگي شخصي و عاطفي اما، سال‌هاي سال عاشق زني بود که تحت تأثير اين عشق در اغلب ترانه‌ها و شعرهايش از او نام برده است.
از کامران حيدري، کارگردان اين فيلم، مستند‌هايي چون «داش آکل، محمد بهمن بيگي، در انتهاي يک روز کامل، من نگهدار جمالي وسترن مي‌سازم، دينگومارو و علي‌آقا را مي‌توان نام برد.
اين مستند بخش‌هايي از زندگي و نگاه ابراهيم منصفي به دنيا را به تصوير مي‌کشد که کامران حيدري و سعيده کشاورزي (نويسندگان)، کامران حيدري، با همکاري منصور وحداني (تصويربردار)، فرشاد عباسي (تصويربردار هوايي)، کامران حيدري (تدوين)، فرشاد عباسي (دستيار تدوين)، حامد ژيان (تصحيح رنگ)، علي فرماني (دستيار کارگردان)، محمد سايباني (مدير توليد)، محمد صابري، عرفان کريمي، يعقوب انصاري (گروه توليد)، علي فرماني (صدابردار)، کاميار بهبهاني (صداگذار)، کامران حيدري، انيس سعادت، سعيد آرمات (نويسندگان نريشن)، سعيد آرمات و طيب نامي (نريشن)، دريا سايباني (بازيگر)، سميرا راهي (روابط عمومي)، صالح تسبيحي (طراح پوستر)، شيوا آبا (مشاور و‌ جانشين تهيه‌کننده) و کاوه فرنام (تهيه‌کننده) عوامل توليد اين اثر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حاج محمد عبدی، پدر بزرگوارشهید ابراهیم عبدی به علت کهولت سن در۸۶ سالگی درشاندرمن را وداع گفت.
مرحوم حاج محمد عبدی پس از تشییع درآرامستان شاندرمن در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد.
سرباز دلاور اسلام، شهید ابراهیم عبدی۲۱ بهمن ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه بستان به دست بعثی‌ها به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی