Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه پژو پارس امروز بعداز ظهر در بزرگراه شهید ردانی پور به سمت پل چمران واژگون شد. علت حادثه سرعت بالای خودرو بوده و در نهایت خودرو در فضای سبز کنار بزرگراه واژگون شده است. همچنین به علت تماشای صحنه تصادف توسط سایر رانندگان تصادف سه وسیله دیگر در همان مکان رخ داد و بر ترافیک این بزرگراه افزود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان،  امروز دوشنبه ساعت ١٩ در خیابان های شمس آبادی، کمال اسماعیل،  شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب،  مطهری به سمت میدان انقلاب، چهارراه هشت بهشت و مسیرهای منتهی به تقاطع جی و پروین ترافیک سنگین است، همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت پل غدیر نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردد خودروها در بلوار آیینه خانه، بلوار ملت،خیابان حکیم نظامی، خیابان شریعتی، میدان آزادی و بلوار آزادگان  به سمت چهارباغ بالا به علت وجود ترافیک به کندی انجام می شود.

به رانندگان توصیه می شود در زمان بروز تصادف نقش تماشاگر را نداشته باشند زیرا این رفتار نه تنها باعث ایجاد ترافیک می شود بلکه از  ایمنی رانندگی خودشان و سایرین می کاهد و سبب ایجاد حوادث بیشتری می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان تصادفات رانندگی حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد