Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) در سفر به خوزستان، از مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید هاشم»، رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا «منا» (فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر) در سفر به خوزستان، از مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سید هاشم» با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان به خوزستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی مدیرعامل هلال احمر استان قرار گرفت.

 

وی در آغاز این سفر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان و بخش امداد هوایی و انبارهای امدادی بازدید و طی گزارشی از چگونگی تشکیل سیل اخیر در استان و روند عملیات امداد و نجات مطلع شد.

 

رئیس دفتر منطقه ای «منا» (جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شمال آفریقا و خاورمیانه) سپس از اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در اهواز بازدید کرد.

 

وی سپس در جمع خانواده های آسیب دیده حضور یافت و از تلاش ها و اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در سیل خوزستان تقدیر کرد.

 

بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مردم و نهادهای مختلف در سالن شهدای کارگر اهواز و سیل بند ورودی اهواز در پلیس راه قدیم اهواز اندیمشک از برنامه های دیگر سید هاشم بوده است.

 

رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) همچنین به صورت هوایی از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید و تأسف خود از این حادثه را ابراز کرد.

 

سید هاشم سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی در این اردوگاه ها قرار گرفت.

 

وی در حاشیه این بازدید گفت: هدف از سفر ما به استان خوزستان بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق این حادثه بود و بی شک در کنار جمهوری اسلامی ایران برای رویارویی با این حادثه بزرگ و تبعات آن و تلاش برای بازتوانی سریع خواهیم بود.

 

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر منطقه ای «منا» به همراه سخنگوی این دفتر در سفری دو روزه به خوزستان، وضعیت مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان این سیل مهیب را بررسی می کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم مسابقات قرآن کریم کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران صلیب سرخ مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه