Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین نبض بازار امروز به شرح زیر است:   نرخ سکه و طلا در ۲۶ فروردین ۹۸/ یک گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۴۱ هزار تومان رسید + جدول قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۴۱ هزار و ۸۴۷ تومان رسید و هر اونس طلا با قیمت ۱.۲۸۷ دلار و ۱۸ سنت معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    نرخ تمامی ارزها در بازار تهران + جدول قیمت ارز آزاد در جریان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۶ فروردین ۹۸) مشخص شد.   قیمت محصولات سایپا در بازار بر اساس مشاهدات میدانی ۶ محصول سایپا با اندکی افزایش قیمت همراه شده است.    قیمت ۶ محصول ایران خودرو کاهش یافت بر اساس گزارش میدانی، قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو با کاهش ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان در بازار مواجه شده است.   بررسی خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار + قیمت سال ۱۳۸۶ ایران‌خودرو نمونه صندوق‌دار ۲۰۶ را به بازار معرفی کرد، پس از مدتی این خودرو جای خود را در بین مشتریان باز کرد و جایگاه خاصی برای خودش به دست آورد.   انواع زیورآلات ست و نیم‌ست + قیمت نیم ست زنانه مدل VK همراه با صدف مرواریددار با مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.     قیمت کتاب‌های باستان شناسی ویژه دانشجویان در این بسته لیست قیمت کتابهای تاریخ و باستان شناسی، ویژه دانشجویان را جمع آوری کرده ایم.   قیمت آب آلبالو در بازار آب آلبالو یک لیتری شریسا با مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.   قیمت تخم مرغ کاهشی شد تخم مرغ بسته ۲۰ عددی با مبلغ ۹ هزار و ۱۰۰ تومان در غرفه تره بار عرضه می‌شود.   کنگر پاک شده کیلویی چند؟ کنگر پاک شده کیلویی ۶ هزار تومان در غرفه تره بار به فروش می‌رسد.     مغازه های ۳۰ متری تهران چند قیمت است؟ یک باب مغازه ۲۸ متری واقع در اوین، شهرک آتی ساز با مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.   خانه‌های ۲۰۰ متری با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟ یک دستگاه آپارتمان ۲۰۰ متری واقع در نیاوران، شمال کاخ با مبلغ ۸ میلیارد تومان معامله می‌شود.   انتهای پیام/ مهمترین عناوین نبض بازار در ۲۶ فروردین  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول