Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: قاچاق در حوزه آردونان، دام و سوخت سه چالش امسال استان است که باید آن را به درستی مدیریت کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ولی الله حیاتی روز دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: باید دستگاه های اجرایی متولی نسبت به این مباحث آسیب شناسی و راهکارهای عملیاتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید نظارتی جدی بر عرضه کالاها انجام شود و در این مسیر از توان دستگاه های اجرایی، بسیج و بازرسان افتخاری استفاده شود.
وی با اشاره به برخی نگرانی ها در حوزه آرد و نان، افزود: نرخ مصوب خرید گندم 17 هزار ریال اعلام شده اما در برخی استانها شاهد بی نظمی بازار خرید گندم هستیم که امید است این خریدهای بی ضابطه در استان ما صورت نگیرد.
حیاتی اظهار داشت: خرید گندم از کشاورزان و سیلوداران باید با مدیریت درست، شفاف و ضابطه مند باشد و اگر نتوانیم مشکلات نانوایی ها را مدیریت و منافع آنان را تامین کنیم، دچار مشکل خواهیم شد.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: توفیق ما در هر عرصه، از جمله در این حوزه، منوط به همراهی مردم است.
5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نظارت بر عرضه قاچاق كالا خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی