Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:10:40 GMT

ممنوعيت صادرات سيب آذربايجان غربي لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۲۱۶

ممنوعيت صادرات سيب آذربايجان غربي لغو شد

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي با اشاره به اينکه حدود 90 هزار تن سيب در سردخانه هاي اين استان وجود دارد، گفت: با پيگيري هاي استاندار و معاون اقتصادي وي، ممنوعيت صادرات اين محصول لغو شد.

«محمد دهقان» شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: صادرات سيب بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه مربوطه به گمرکات آغاز مي شود تا کشاورزان و تاجران متضرر نشوند زيرا نگهداري سيب از اين بازه زماني به بعد، موجب پايين آمدن کيفيت آن مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به علت ممنوعيت صادرات اين محصول، اظهار داشت: صادرات اين محصول با هدف تنظيم بازار شب عيد در ابتداي اسفند سال گذشته ممنوع شده بود.
«دهقان» با اشاره به اينکه آذربايجان غربي رتبه اول توليد سيب کشور را داراست، بيان کرد: لغو ممنوعيت صادرات اين محصول به يک مطالبه تبديل شده بود و از سوي مسوولان مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش ايرنا آذربايجان غربي سالانه بيش از 800 تا يک ميليون و 200 هزار تن سيب درختي توليد مي کند و يکي از اصلي ترين مشکل کشاورزان اين استان، بازاريابي و فروش محصول به شمار مي رود.
3072/9918
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا