Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:00:02 GMT

استاندار خراسان رضوی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۲۹۰

استاندار خراسان رضوی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه به همراه جمعی از نمایندگان این استان با رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی در این دیدار پیرامون طرح مثلث اقتصادی در استان خراسان رضوی با علی لاریجانی گفت و گو کرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در تشریح این نشست گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از طرح مثلث اقتصادی از اجرای این طرح در استان خراسان رضوی استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید بنایی افزود: به گفته علی لاریجانی، چنانچه اجرای طرح مثلث اقتصادی استاندار این استان نیاز به مساعدت و مصوبات خاصی داشته باشد در جلسه شورای عالی اقتصادی سران قوا مطرح خواهد شد.
وی اظهار داشت: رئیس مجلس مطالبه مردم از مسئولان را فعالیت و کار بیشتر، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت دانست.
وی گفت: تاکنون حدود 27 هزار میلیارد تومان قرارداد برای اجرای طرح های معین اقتصادی در 12 منطقه استان بین بخشهای خصوصی، شرکتها و موسسات بزرگ منعقد شده و اجرای این طرح ها ممکن است نیازمند مساعدت های خاص باشد.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اشراف رئیس قوه قضائیه به مسائل استان خراسان رضوی و اعلام همکاری تولیت جدید آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات مردم و اجرای طرح های اقتصادی استان، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن مطالبه مشارکت آستان قدس رضوی در اجرای طرح مثلث اقتصادی ابراز امیدواری کرد این طرح در شورای عالی اقتصادی مورد حمایت سران قوا قرار گیرد.
وی اظهار داشت: سران قوا، روسای کمیسیونهای اقتصادی و بودجه و وزرای اقتصادی دولت اعضای تشکیل دهنده شورای عالی اقتصادی هستند.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح مثلث اقتصادي سران قوا رئيس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است