Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@17:56:23 GMT

"روسیه" وارد مناقشه ایران و اسرائیل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۳۷۴

'روسیه' وارد مناقشه ایران و اسرائیل نمی شود

خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو (مگیمو) معتقد است که کشورش روابط گسترده خود با ایران را ادامه خواهد داد اما هرگز وارد مناقشه این کشور با اسرائیل نخواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سرگئی دروژیلوفسکی با اشاره به اینکه اسراییل جرات جنگیدن با ایران را ندارد، اظهار داشت: وقوع مناقشه مسلحانه بین ایران و اسراییل بسیار بعید است بنابراین تنها در شرایطی این اتفاق رخ خواهد داد که آمریکا از آن حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه که مولف سه کتاب و یکصد اثر علمی افزود: اسراییل هیچگاه وارد مناقشه با ایران نخواهد شد زیرا در این صورت نه فقط برگ های برنده سیاسی که در سالهای اخیر به دست آورد را از دست می دهد بلکه با پاسخ محکم ایران مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت وقوع جنگ میان دو طرف، روسیه قطعا موضع بی طرفی اتخاذ خواهد کرد و به هیچ وجه وارد مناقشه نخواهد شد.

دروژیلوفسکی در واکنش به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره ضربه زدن به نیروهای ایرانی در سوریه نیز تصریح کرد: همه طرف ها می توانند هر چه می خواهند درباره طرف مقابل بگویند اما اقدامات عملی محدود است.

وی خاطرنشان کرد: ایران وارد مبارزه با افراط گرایان شده و هزاران نفر از نیروهای ایرانی نه فقط در سوریه بلکه در مقابله با جندالله و افراط گرایان عراقی جان باخته اند.

استاد دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو معتقد است که مشاجره لفظی ایران و اسراییل به دو طرف امکان می دهد اهداف خود را پیش ببرند، ایران رهبر مسلمانان در خاورمیانه باشد و اسرائیل هم اهداف خود را در منطقه وجهان دنبال کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان جنگ روسیه اسرائیل مسلحانه حمایت پاسخ محکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟