Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@13:09:39 GMT

سیل مهربانی در مقابل سیل مخرب

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۴۶۲

سیل مهربانی در مقابل سیل مخرب

نیروهای مسلح و مردم ایران در سیلاب اخیر جلوه هایی خلق کردند که باید در تاریخ ثبت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با موضوع سیل مهربانی گفت: همدلی و همکاری مردمی با آسیب دیدگان سیل، نشان از عزت ملی داشت.  وی افزود: در لرستان بارها در سخت ترین شرایط شاهد ایثار و از خود گذشتگی نیروهای امدادی و مردمی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمی گفت: در لرستان بالغ بر 600 نفر در هر شیفت، کار امداد انجام می دادند که همه این اقدامات بدون دریافت یک ریال انجام می شد.وی با تشکر از همکاری مردم افزود: حدود 100 میلیارد تومان کمک نقدی و 30 میلیارد هم کمک غیر نقدی از طرف مردم به سیل زدگان ارائه شده است.    سردار نعمان غلامی - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین دیگر مهمان برنامه تیتر امشب گفت: در سیل اخیر جلوه های از شکوه و ایثار دیده شد که در تاریخ کم نظیر است.
وی افزود: با نفوذ آب نمی توان جنگید اما ملت ایران نشان داد که می توان جلوی سیل را گرفت.
غلامی گفت: نیروهای مسلح جلوه هایی خلق کردند که باید در تاریخ ثبت شود.  امیرسرتیپ علی جهانشاهی - معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش دیگر مهمان برنامه گفت: بعد از فرمان رهبر انقلاب، 21 یگان در مناطق سیل زده حضور به هم رساندند.
وی افزود: 12 هزار سرباز به صورت داوطلب به کمک سیل زدگان شتافتند که برخی از این سربازها دوران خدمت وظیفه شان تمام شده بود.
جهانشاهی با بیان اینکه در ایام سیلاب بیش از 450 ساعت پرواز هلیکوپتری داشته ایم، گفت: در این ایام بیش از 170 تن بار از طریق هلیکوپترهای ارتش جابه جا شده است.  فاطمه رهبر - معاون کمیته امداد در گفتگوی تلفنی با بیان اینکه سیلاب آسیب جدی به برخی مناطق وارد کرد گفت: امداد همچنان ادامه دارد.وی افزود: کمک های مالی و مشاوره ای به آسیب دیدگان بعد از فروکش کردن سیلاب بیشتر شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل مهربانی مسلح سلیمی غلامی جهانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان

ساعتی قبل شش کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان توسط تیم امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، ساعت ۱۳ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: افراد گرفتار در کوه برای استفاده از تله‌کابین به کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) رفته بودند و هنگام بازگشت مسیر را گم کردند که با تلاش تیم تخصصی امداد و نجات و در صحت و سلامتی نجات یافتند.

کد خبر 750305

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم