Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلاب اخیر استان گفت: علت های وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگی های اخیر بررسی شود.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: پس از انجام بررسی های لازم، با مسئولان مقصر در روند ساخت و ساز و عوامل سهل انگار در مهار سیلاب برخورد لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از آن تجزیه، تحلیل، راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی برای کاهش خسارت های بعدی اعلام شود.
عباسی به در پیش بودن 12 اردی بهشت روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: مسئولان مؤثر چهارمحال و بختیاری در این هفته با معلمان نمونه دیدار می کنند و قدردانی از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری در این هفته براساس شاخص ها و ارزیابی های علمی انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 3 موج بارندگی اخیر 81 میلیارد و 909 میلیون ریال خسارت به 218 فضای آموزشی استان با 25 هزار و 205 مترمربع زیربنا وارد شد.
فرحناز قائدامینی تاکید کرد: بدنبال 3 موج بارندگی اخیر 889 نفر در 65 مدرسه و 9 سالن ورزشی وابسته به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اسکان اضطراری یافتند.
وی اظهار داشت: در این مدت سقف برخی از مدارس چهارمحال و بختیاری به ویژه در شهرستان فارسان به علت شدت باد با 160 کیلومتر سرعت ، تخریب شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در موج های سه گانه بارشی فروردین ماه امسال به دلیل وقوع سیلاب 6 هزار میلیارد ریال خسارت دید.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 190 هزار دانش آموز در 10 شهرستان با دو هزار و 400 واحد آموزشی است.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اقتصادي سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان در بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله‌چاله امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیر بخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده‌اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده است، تصریح کرد: در این بارش‌ها ۳۴ رأس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده‌اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تأسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده است، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است.

بارش‌های شدید اواسط فروردین امسال هم ۵۷۷ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده بود.

کد خبر 750842

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری