Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: پس از انجام بررسی های لازم، با مسئولان مقصر در روند ساخت و ساز و عوامل سهل انگار در مهار سیلاب برخورد لازم صورت گیرد.
وی افزود: پس از آن تجزیه، تحلیل، راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی برای کاهش خسارت های بعدی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی به در پیش بودن 12 اردی بهشت روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: مسئولان مؤثر چهارمحال و بختیاری در این هفته با معلمان نمونه دیدار می کنند و قدردانی از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری در این هفته براساس شاخص ها و ارزیابی های علمی انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 3 موج بارندگی اخیر 81 میلیارد و 909 میلیون ریال خسارت به 218 فضای آموزشی استان با 25 هزار و 205 مترمربع زیربنا وارد شد.
فرحناز قائدامینی تاکید کرد: بدنبال 3 موج بارندگی اخیر 889 نفر در 65 مدرسه و 9 سالن ورزشی وابسته به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اسکان اضطراری یافتند.
وی اظهار داشت: در این مدت سقف برخی از مدارس چهارمحال و بختیاری به ویژه در شهرستان فارسان به علت شدت باد با 160 کیلومتر سرعت ، تخریب شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در موج های سه گانه بارشی فروردین ماه امسال به دلیل وقوع سیلاب 6 هزار میلیارد ریال خسارت دید.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 190 هزار دانش آموز در 10 شهرستان با دو هزار و 400 واحد آموزشی است.
7362/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 چهارمحال و بختیاری سه گانه شورای آموزش و پرورش مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری